February 12, 2002
Har denna tv'n och en normal reciver utan hdmi ingång. Vad behöver jag för att få över tv-ljudet till recivern?
February 12, 2002
Ja börja tänka det lite också ändå, för menar när man har bara scart inkopplat till en vcr så kan ju videon spela in det ljud å den kanal man har på tv'n just då så då bör den ju sända hela tiden?
Ska testa så fort jag får tid! (borde väl testat istället för skriva ett till filosofiskt inlägg men får ju aldrig va hemma å leka med min nya tv..)
Har en kabel hemam som är scart i ena änden och rca i andra utan en en sån där signal riktningsomstälalre som på maccans bild. Tror ni det funkar me den eller? Annar får ja köra med en scart och en sån där adapter men de kändes som massa mer förlust av en redan dålig signal.
Ähh, vi får se..
Frågan var iaf tror ni det funkar om det funkar med en kabel utan sån där omställningsgrejj?
February 12, 2002
Hade en sån här liggandes hemma --> http://www.netonnet.se/ Tyvärr så var min en utan pilarna så fick testa,, å vad jobbigt. 😉
Men de funkar fint iaf. Däremot undrar jag om ja bör göra något med utkablarna som nu inte är instoppade någon stans å bara hänger där i en tjevu. Kan inte hända nå tråkigheter där va? Har ju bara R-ut Och L-ut ikopplade.
1 Guest(s)