April 13, 2007
Lite fler guider kanske, eller bara uppdatera dem.
Kanske kan ni göra seperata guider i flash, som är väldigt pedagogiska. Kan göras film åxå som ses i spelare på sidan. Medlemmar kunde lägga upp sina egna skapelser.
Ny design vore kul, men inte om det ger avkall på användarvänligheten. Men tror mycket på en allmän förnyelse. En städning på första sidan(inte forum) skulle nog kunna öka fokuset på resten.
April 14, 2002
Syftar du på nya eller gamla medlemmar?
Vill du skapa heta diskussioner så är ju Ilg@d rätt man för jobbet! 😎
April 24, 2007
Marcan- wrote: Syftar du på nya eller gamla medlemmar?
Vill du skapa heta diskussioner så är ju Ilg@d rätt man för jobbet! 😎
Heta diskussioner är inte samma sak som givande/meningsfulla diskussioner. 🙄
January 23, 2001
Shikar wrote: Heta diskussioner är inte samma sak som givande/meningsfulla diskussioner. 🙄
Fan. 🙁
😉
Men en detalj kan vara att visa senaste kommentarerna i nyheterna. Där kanske man ser något intressant, för det är inte mycket respons i nyhetskommentarerna. Det är ett bra sätt att synliggöra forumet för alla de som läser nyheterna, för jag tror många kommer hit för nyheterna då de överlag håller hög klass.
August 28, 2004
Jag har inte postat här så mycket på senaste tiden, utan mest läst.
Tycker det är bra att det inte är alltför mycket folk som är och klottrar. Som tidigare när man satt mycket på SweC, så migrerade ju halva Fragbite dit och trådar såsom "omG plZZzz hjeeelp" inte var helt ovanliga.
June 28, 2001
Skriv något av intresse ?
Har inte svängt förbi NH på några år men "den gamla goa tiden" så hade trådarna i Allmänt inte så jävla seriösa innehåll.
jag minns trådar om "teknik för att tokpinka i en urinoar utan att skvätta på sig själv" och "kan fåglar flyga upponer på om dom bara vill ? " osv
Edit: har jag skrivit min status själv ?
Edit2 : wohoo googla "Ärrad veteran" och välj bilder
August 7, 2001
Jag tycker inte det har varit några intressanta trådar på länge.
Jag brukar läsa dom andra forum delarna med men skriver inte något knappt längre.
Blir att man kikar förbi 10min per vecka ungefär.
Kollade mer förr.
Tror inte det handlar om att folk "växt upp".
Handlar nog om att mindre läser forumet.
Jag kommer ihåg 2001 när jag kom hit att då tyckte man det var skithäftigt med ett datorforum på internet.
Nu är ju detta vardagsmat och det finns betydligt fler forum.
Haft en rolig stund nu med att läsa vad jag skrivit genom åren med. 😀
1 Guest(s)