June 28, 2001
well ?
självklart går det inte en jul utan att nån ska spilla lite rödvin på en vit duk.
minns att jag "lärde" mig nått trick i hemkunskapen, men där tog minnet slut.
morsan e ju så smart o köper en dyr jävla duk som ser ut o komma från 70 talet och blir gnällig över lite mer färg... pffft
March 2, 2002
February 1, 2002
Mind wrote: hmm noterat
nu vet jag hur man motverkar fläckar, har aldrig märtky att salt kan suga åt sid vätska dock.återstår bara att få bort dom då
har du aldrig hört att man ska t.ex salta en köttbit när man steker den efter ett tag när den börjat bryna?
Den blir torr annars för saltet suger ur all vätska ur köttet..
September 8, 2001
Starscream wrote: [quote=Mind]hmm noterat
nu vet jag hur man motverkar fläckar, har aldrig märtky att salt kan suga åt sid vätska dock.återstår bara att få bort dom då
har du aldrig hört att man ska t.ex salta en köttbit när man steker den efter ett tag när den börjat bryna?
Eller att först dränka en fluga och sendan ta upp den och hälla salt över den och efter ett tag börjar den leva igen, normalt.
Litet partytrick jag brukar köra med. 😉
June 28, 2001
Starscream wrote: [quote=Mind]hmm noterat
OHHHHH baby baby im so gr8full
:worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
fan morsan har gnällt i över 10 jävla år att kotletterna är så jävla torra, jag har varit nära o ge henne en örfil för att få henne o knipa.
No more kolkletter till middag JIPPIE its partytime
ska testa det flugtricket en gång, fick nydligen reda på att om man lyckas fånga en fluga och skakar den som fan i handen så kan man slänga den rätt ner i marken så Poffar det 🙂
November 16, 2002
Starscream wrote: [quote=Mind]fick nydligen reda på att om man lyckas fånga en fluga och skakar den som fan i handen så kan man slänga den rätt ner i marken så Poffar det 🙂
haha.. seriöst? 😮 så stora flugor vi har här ibland så borde dom funka som handgranater då..
Hehehehe ok bor du på Gotland lr starscream där finns det mammut flugor
1 Guest(s)