August 9, 2005
En polare spydde nyss i skinnsoffan som han däckade i på vårt lilla lan som vi hade. Det blev lite för mycket skräpmat för oss alla tror jag. Men hur ska man få bort det? Vi skrapade bort det värsta, sen tog vi hushållspapper och sist en handduk och disktrasa i diskmedelsvatten.
Någon annan som har tips på hur man får bort det, imorgon då. Eller på morgonen, eller på dagen. När vi nu vaknar. Något magiskt anti-spymedel? (Hihi, det där kunde ju tolkas på två språk!)
August 9, 2005
macrus wrote: [quote=wojt]Fylle-LAN? 🙄
Man kan spy utan att vara packad ska du se även om det lät som ett fyllelan kanske. 😉
Har grabben svårt att gå till toaletten och spy eller?
Han hann inte löpa ut till toan. Han fattade inte riktigt vad som var på gång förren det var för sent.
Och nej, det var inget fylle-LAN. Vi är 15-16 år och ingen av oss dricker, så det är det inte.
November 22, 2001
Lan och alkohol är ju en utmärkt kombination.
Film beror helt på.
Dead or Alive med lite öl o några polare passar bra medans en seriösare film är mindre lämpligt.
Skura, skura och skura för att få bort spya.
Och vädra massor, ställ gärna ut soffan om det är möjligt.
Fan vad jag fick hålla på efter att en polare spydde i min bil 🙁
Json_81 wrote: Lan och alkohol är ju en utmärkt kombination.
Film beror helt på.
Dead or Alive med lite öl o några polare passar bra medans en seriösare film är mindre lämpligt.Skura, skura och skura för att få bort spya.
Och vädra massor, ställ gärna ut soffan om det är möjligt.
Fan vad jag fick hålla på efter att en polare spydde i min bil 🙁
Jo, starka grejjer spya..
Fick färgskiftning i lacken på min Dodge efter att en kompis spytt ut genom fönstret..Hängde spya på sidan av bilen.. Men men, gick faktiskt att polera och rubba bort..Bra med tjock klarlack ibland..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 7, 2006
Spyor? Öh? Nej, jag? Skulle jag ha erfarenhet av sånt här? :va:
Du kan ju försöka få bort lukten med någon mirakelprodukt (alternativt mirakelproduktskopia, tv-shop brukar inte gärna släppa ut sina varor i vanliga affärer).
Edit: Mirakelprodukten i det här fallet får vara någon "luktätare" som reklamerna brukar säga.
Och eftersom jag inte dricker, har jag inte mycket erfarenhet av nedspydda möbler. Det är mer en chansning, får återkomma om jag kommer på namnet på någon "luktätare".
1 Guest(s)