August 22, 2005
..att dte sldrig finns några vettiga frågor i överklockning och kylning forummet?
jag menar ta tex virrans topic :"hur sak jag maxxkloxka mitt amd/abit kt7a?" det finsn ju en guide för det, dessutom tycker jag personligen att man borde ha ett toplåst meddelandetyp : http://www.sweclockers.com/for.....adid=13117
det skulel vara värt det eftersom det skulle avsevärt korta ner listan med upprepade och dumam inlägg.
SLUT!
July 14, 2001
On 2001-12-01 23:58, ksw wrote:
..att dte sldrig finns några vettiga frågor i överklockning och kylning forummet?
jag menar ta tex virrans topic :"hur sak jag maxxkloxka mitt amd/abit kt7a?" det finsn ju en guide för det, dessutom tycker jag personligen att man borde ha ett toplåst meddelandetyp : http://www.sweclockers.com/for.....adid=13117det skulel vara värt det eftersom det skulle avsevärt korta ner listan med upprepade och dumam inlägg.
SLUT!
du har alldeles rätt, även om du faktiskt inte borde peka ut nån på det där sättet!!
Jag postade faktiskt zie's guide en gång i forumet,, men som sagt,, den borde vara topplåst.
March 20, 2001
Tycker &så det är jobbigt, varan tråd handlar ju om samma sak typ 🙁 & dumma inlägg som är så självklara så en vanlig Svensson skulle kunna lista ut det är ju inte all förovanliga häller..
Förövrigt märkte jag inte av stavningen i topic inlägget fören jag läste piken under Måste ha nån typ av miss skrivningsfilter i huvet för att man läser så mycket på forum 😀
August 22, 2005
On 2001-12-02 01:55, tobbelobbe wrote:
On 2001-12-02 00:47, Affix wrote:
On 2001-12-02 00:03, wasd wrote:
Byt ut ditt tangentbord. Tangenterna verkar sitta på fel ställen:"dte sldrig"
"det finsn"
"hur sak jag"
"det skulel"
"dumam inlägg"// Lasse
Instämmer
Ja me..
äh, tangentbordet e tillverkat av dell, behöver jag säga mera? (DELL Quietkey tangentbord, det e slött i frekvensen så jag skriver fel hur j**la mycket som helst!)
August 22, 2005
ta det inte personligt virran, det avr bara ett exempel.
artiklar/guider
Snart ny fin PAKET DATOR...
HATA MAMMOR!!!
[ Detta Inlägg ändrades av: ksw den 2001-12-02 14:37 ]
2 Guest(s)