May 22, 2001
fastbullit wrote: plockar iordning lite varje dag så det håller sej snyggt + dammsugning och dammning 1gång/veckan
Samma ungefär, o ja man har diskmaskin så slipper man diska.. brukar dammsuga varje lörd i veckan oftast. & badrummet blir nästan städat två gånger i veckan, där inne ska det vara fräscht.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
diska sa du.. hur länge sedan sist är det den här gången då?
Det är och förblir min hemlighet.
inte länge till, kommer och kontrollerar om en timme
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
Nä, nä. Jag öppnar inte utan hoppar ut från balkongen. Min disk är min hemlighet.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
Nä, nä. Jag öppnar inte utan hoppar ut från balkongen. Min disk är min hemlighet.
'
vi tar emot idg.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
vi tar emot idg.
Bra. Lite högt från 3:e våningen annars.
May 17, 2002
Arny wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
vi tar emot idg.
mm tänkte på det, därav taemotdig-projektet. Men som vi alla vet lyckas ju inte alla projekt.
November 5, 2001
Krqagyzzz wrote: [quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny][quote=Krqagyzzz][quote=Arny]Jag städar när det börjar bli äckligt. Var länge sen jag gjorde en storstädning nu. Kanske dags att diska snart...
vi tar emot idg.
mm tänkte på det, därav taemotdig-projektet. Men som vi alla vet lyckas ju inte alla projekt.
Nä, verkligen inte. Tanken var god iaf.
Lite mycket OT nu...
November 9, 2002
ja hade en tjej en gång i tiden... varje helg fick ja hjälpa henne o städa (va gör man inte för dom små liven)
vi torkade me trasa under varenda jä*la prydnad i hyllorna, bakom allting!!
d tog slut för drygt 1,5 år sen... ja vet inte om ja har dammat mitt rum en enda gång sen dess...
fast ja har skurat lite på vissa fläckar efter en o annan fest
1 Guest(s)