March 11, 2003
Gueno wrote: Det där får jag med höra..
"-Du ser ut som en liten pojke.."
Man får hatredagars så ser man lite äldre ut.
Det beror på. Har man så glest skit som jag, så är det rejält utväxt, eller inget alls. Jag trodde i min enfald att det skulle tätna när man blev 20. Eller 25. Eller 30. Eller.......
June 20, 2002
denstore wrote: [quote=Gueno]Det där får jag med höra..
"-Du ser ut som en liten pojke.."
Man får hatredagars så ser man lite äldre ut.
Det beror på. Har man så glest skit som jag, så är det rejält utväxt, eller inget alls. Jag trodde i min enfald att det skulle tätna när man blev 20. Eller 25. Eller 30. Eller.......
Nu ska du inte förstöra mina förhoppningar här... :arg:
Det kommer att tätna...
November 29, 2001
denstore wrote: [quote=boogey]Nu ska du inte förstöra mina förhoppningar här... :arg:
Det kommer att tätna...
Inte en chans. Det blir italienskt jazzskägg för dig också! 😉
haha vafan, jag lider av samam brist på ansiktsbehåring
får väl gnugga med regain elelr vad det nu heter 😉
February 12, 2002
UndaC wrote: [quote=denstore][quote=boogey]Nu ska du inte förstöra mina förhoppningar här... :arg:
Det kommer att tätna...
Inte en chans. Det blir italienskt jazzskägg för dig också! 😉
haha vafan, jag lider av samam brist på ansiktsbehåring
får väl gnugga med regain elelr vad det nu heter 😉
Vi blir mer och mer kvinnor, pojkar.. :cy:
November 16, 2002
Jag läste en artikel om att svenska män är som kvinnor när dom har druckit på mandom.nu o jag tänker livet är ju en fest så det måste innebära..hmm ja..otroligt...
night girls 😛
har oxå knappt något skägg iof har jag ju grova strån men det är glest tillskillnad mot min kompis som är 24 och knappt har fått moppe musche o har tre-fyra strån på hakan 😀 å andra sidan är han oxå 160 cm lång o har diabetes det kanske påverkar
August 22, 2001
skiroy wrote: [quote=UndaC][quote=skiroy][quote=festisMER]KAN NI INGENTING?! DEN ANDRA BANANEN I BANANERI PYJAMAS HETER B2!
Vad sjutton är detta inlägg för något?!?!
Snacka om onödigt.
de frågade ju vad den andre hette =)
och sammanhanget är?
haha... det var min fråga för tre ljusår sedan.. underförstått att man är född rätt nyligen om man är uppväxt med bananerna... :blink:
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=UndaC][quote=skiroy][quote=festisMER]KAN NI INGENTING?! DEN ANDRA BANANEN I BANANERI PYJAMAS HETER B2!
Vad sjutton är detta inlägg för något?!?!
Snacka om onödigt.
de frågade ju vad den andre hette =)
och sammanhanget är?
Läsigenom hela tråden så förstår du.
August 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Ja, nu när samhället går mot en teknisk utveckling krävs tankearbete istället för fysisk arbetskraft... då är naturen så fiffilurig att den ordnar det själv!
-------------------------------------------------------------
Sorry skidan, ska inte quota så mkt i fortsättningen...
March 11, 2003
Vaniljflickan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Ja, nu när samhället går mot en teknisk utveckling krävs tankearbete istället för fysisk arbetskraft... då är naturen så fiffilurig att den ordnar det själv!
Det är därför alla tjejer maniskt springer på gym, lyfter skrot och allmänt försöker vara macho......;)
November 16, 2002
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Det är därför alla tjejer maniskt springer på gym, lyfter skrot och allmänt försöker vara macho......;)
dem vill säkert ha ombytta roller... säkert nått feminist påhitt 😀
4 Guest(s)