May 22, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=denstore]
Det är därför alla tjejer maniskt springer på gym, lyfter skrot och allmänt försöker vara macho......;)
Nä, det gör vi för att öka blodtillförseln och således syrehalten till hjärnan!
Så ni orkar prata mer me era vännior eller om allt skvaller som händer på stan :-k :-k ?
May 22, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=DraGoN]hehehe fin hint.... 😀
Kom på nåt själv istället för att vara en av den andra 99,9% supporters till det manliga könet här!!! #-o
Jag tycker det är kul att det finns en kvinna här inte.. & jag vill inte mobba ut dig,, sorry om du tycker man har gjort de....
Jag är en O:) När du lär känna mig.... :square:
March 11, 2003
Det är därför alla tjejer maniskt springer på gym, lyfter skrot och allmänt försöker vara macho......;)
OK, det är därför rökningen ökar hos kvinnor. Så att syrehalten skall komma ner på bimbonivå igen, eller?:)
January 23, 2002
denstore wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=denstore]
OK, det är därför rökningen ökar hos kvinnor. Så att syrehalten skall komma ner på bimbonivå igen, eller?:)
touché 😀
February 12, 2002
Vaniljflickan wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Vi blir mer och mer kvinnor, pojkar.. :cy:
Ja, nu när samhället går mot en teknisk utveckling krävs tankearbete istället för fysisk arbetskraft... då är naturen så fiffilurig att den ordnar det själv!
orkar inte ens kommentera, de gör mina forum vänner så bra själva.. 🙄
Dessutom tror jag nog själv du kom på hur dumt de där lät efter att du skickat.
August 22, 2001
denstore wrote:
Nä, vi vill mötas med er på det mentala planet....
Nu orkar jag inte överbevisa det uppenbara längre. No offence! Tröööött! Säg nåt kul istället!
August 22, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Vaniljflickan][quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Vi blir mer och mer kvinnor, pojkar.. :cy:
Ja, nu när samhället går mot en teknisk utveckling krävs tankearbete istället för fysisk arbetskraft... då är naturen så fiffilurig att den ordnar det själv!
orkar inte ens kommentera, de gör mina forum vänner så bra själva.. 🙄
Dessutom tror jag nog själv du kom på hur dumt de där lät efter att du skickat.
Åh har du fått en vän?
Det sista såg jag inte.
March 11, 2003
Nä, vi vill mötas med er på det mentala planet....
Nu orkar jag inte överbevisa det uppenbara längre. No offence! Tröööött! Säg nåt kul istället!
Men det går ju inte. Vi har inte den mentala kapaciteten att memorera tolvhundra sorters ögonskugga.....:)
(Shit, det här var ju nästan jobbigt. Första rejäla motståndet man har fått på en evighet. Hatten av, Vaniljflickan!)
February 12, 2002
denstore wrote:
(Shit, det här var ju nästan jobbigt. Första rejäla motståndet man har fått på en evighet. Hatten av, Vaniljflickan!)
Kanske för att jag tyckt att det varit bäst att du fått tro att du vann så man slipper onödiga diskutioner i forumet som bara irriterar andra forumbesökare..
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Kanske för att jag tyckt att det varit bäst att du fått tro att du vann så man slipper onödiga diskutioner i forumet som bara irriterar andra forumbesökare..
Sagt av forumets mest irriterande inläggsskribent !
Snacka om dubbelmoral här. 🙂
Så det är de ni tycker om mig?
August 22, 2001
denstore wrote:
Visserligen instruerar jag cardiobox och push&lift här på universitetet, men nu har jag utökat utbudet med lite hjärngympa oxå! 😉
-------------------------------------------------------------
Ni kan lägga av nu, jag vet att ni tycker omme´!!!
Nu ska jag gå och kramas... Gonatt alla! :z:
3 Guest(s)