February 12, 2002
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]
Du jag tränar nära på varje dag så du är välkommen att prova min mesighet.. 😀
Vadå? Menar du att du skulle motbevisa min anklagelse genom att ge mig på käften? De skulle snarare bevisa din mesighet ytterligare en gång. 🙂
Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Kan spöa dig i en match shack istälelt.. 😀
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Jag kan spöa dig i rättstavning istället.:)
Det gör du säkert men rättstavning är ju för mesar som sitter på NH en lörda kväll. 🙄
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Det gör du säkert men rättstavning är ju för mesar som sitter på NH en lörda kväll. 🙄
Och själv är du ute och jagar tjejer just nu eller?
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Rättstavning är inte för mesar! Svenska är roligt.
February 12, 2002
denstore wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Ne blev en misslyckad kväll , stavar väl ändå hyfsat? Inte värre än vanligt ialf.. =)
Grayfox orkar inte spela shack nu men vi kan ta de imorgon om du påminner mig.. 😀
Å jad de gör ja me, de är ju så sexiga i den ålder. :heart:
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Ne blev en misslyckad kväll , stavar väl ändå hyfsat? Inte värre än vanligt ialf.. =)
Tycker inte du stavar så bra. 😉
March 11, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Det är lugnt. Jag klämde till med det där bara för att det kom så lägligt. Du stavar nog inte sämre än många andra här. Jag har faktiskt förstått vad du har skrivit i dina inlägg. Det är inte alla som klarar det. Det finns ett par (ingen nämd, ingen glömd:)) här och borta på swec, som stavar så jäkla illa att man nästan häpnar. Jag stavar inte alltid rätt, men folk borde verkligen rycka upp sig när det kommer till stavningen. Det ser illa ut. Chat är en sak, men i ett forum kan man faktiskt läsa igenom inlägget en gång innan man skickar det.
April 23, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=denstore][quote=-=*ThE_cRoW*=-] Oki,, flåt.. Men de är så jag tar de om nån kallar mig mesig..
Grayfox orkar inte spela shack nu men vi kan ta de imorgon om du påminner mig.. 😀
Å jad de gör ja me, de är ju så sexiga i den ålder. :heart:
Tack men jag är inte 12 år, o visst får väl göra det om jag orkar!
March 10, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Dehman][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Dehman] Tycker inte du stavar så bra. 😉
nä jag vet men jag tycker inte jag stavar värre än vanligt ialf sa jag..
Aha. 😉 Men du, skriv "i.a.f." istället för "ialf". 😉
Flåt,,,
ja lafar agg de inye sak oprepas,,
Erhm? 🙄 Försökte du skriva utan att titta på tangentbordet? 😀
November 12, 2003
skiroy wrote: [quote=Milos]Precis så gammal så att om jag ska bli den rockikon jag hade tänkt bli, så är det dags att ta den berömda heroinöverdosen innan mars......Comprende?
Hmm...låter nästan som Kurt Cobain det där.
Fast jag kanske är ute o cyklar här. 🙂
Kurt Cobain, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Shannon Hoon, Jim Morrison, Kristen Pfaff.
What's my age again, what's my age again?
1 Guest(s)