February 12, 2002
skiroy wrote: Där kom den. 😀
Visste att den skulle dyka upp förr eller senare och jag anar vem som har grävt fram den bilden. 🙂
Inte var de jag ialf..
Jag hade redan sett den på nått mystiskt ställe men jag har väl bättre uppfostran än att lägga ut en bild på nån som inte själv valt de.. 🙄
Men jag har mina föraningar jag me..
September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=skiroy]Där kom den. 😀
Visste att den skulle dyka upp förr eller senare och jag anar vem som har grävt fram den bilden. 🙂
Inte var de jag ialf..
Jag hade redan sett den på nått mystiskt ställe men jag har väl bättre uppfostran än att lägga ut en bild på nån som inte själv valt de.. 🙄
Mystiskt ställe...visst visst.
Lilla kråkan hänger på lunar ser jag. 😀
February 12, 2002
skiroy wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=skiroy]Där kom den. 😀
Inte var de jag ialf..
Mystiskt ställe...visst visst.
Lilla kråkan hänger på lunar ser jag. 😀
Ja... Eller så kan man värsta haxzor trickzet " http://www.lunarstorm.se/vaniljflickan " 🙄
June 20, 2002
skiroy wrote: Där kom den. 😀
ja jag har då ingen aning om vem det kan vara... 🙄
Skulle tro att en man i sina bästa år har bättre saker för sig under en oändligt trist och händelselös dag som denna...
March 10, 2002
Gueno wrote: [quote=Dehman][quote=boogey]*Bild*
Vem är det?
Min flickvän men hon vet inte om det än. 🙄
Haha, dagdrömmare. 😀
DraGoN wrote: Måste ni Quota bilder? Räcker väl me att den visas en gång. Sen kan man skriva bild på Vaniljflickan om man quotar.
Så det är Vaniljflickan?
February 12, 2002
Steel wrote: Ok, riktigt säkra källor och eftersom han inte har svarat själv så är det väl bara till att meddela hur gammal den äldsta bland NH Crew är.
Den äldsta är allas vår Skiroy och han är 40 bast. 😀
Hav respekt för denne man som har varit med om så mycket, troligen. 🙄
Skiroy är du 40 tallar!?
De kan man inte tro på dina svar. 😀 ( De var en komplimang )
February 12, 2003
Steel wrote: Ok, riktigt säkra källor och eftersom han inte har svarat själv så är det väl bara till att meddela hur gammal den äldsta bland NH Crew är.
Den äldsta är allas vår Skiroy och han är 40 bast. 😀
Hav respekt för denne man som har varit med om så mycket, troligen. 🙄
Hjääälp!?! :cy::cy::cy:
Hoppas du ljuger...
Han är ju gubbe isf, goddammit...
3 Guest(s)