September 13, 2001
Öwall wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Nej Jan ÄGER.... 🙂 😛
Jag känner ingen som är smart som är född i Januari.. ingen som är snygg heller...
Men i februari, ojoj. Bara jag höjer ju medelvärdet i smarthet och snygghet upp över rimliga gränser. Och det är tur, för våran vän Chewie hade nog dragit ner det annars (snyggheten då, jag får nog erkänna att han är minst lika smart)...
Hehe han muckar gräl.
August 15, 2002
Öwall wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Nej Jan ÄGER.... 🙂 😛
Jag känner ingen som är smart som är född i Januari.. ingen som är snygg heller...
Men i februari, ojoj. Bara jag höjer ju medelvärdet i smarthet och snygghet upp över rimliga gränser. Och det är tur, för våran vän Chewie hade nog dragit ner det annars (snyggheten då, jag får nog erkänna att han är minst lika smart)...
VA?!
Vet du inte att jag är född i Januari? :bgrin:
November 26, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=Öwall][quote=Jocke aka [NH] Dragon]Nej Jan ÄGER.... 🙂 😛
VA?!
jo.. än sen?
🙂
August 15, 2002
Öwall wrote: [quote=Slartibartfast][quote=Öwall][quote=Jocke aka [NH] Dragon]Nej Jan ÄGER.... 🙂 😛
VA?!
jo.. än sen?
🙂
Inga vidare kommentarer behövs, jag antar att alla vet vem som har rätt i det här fallet 8)
November 26, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=Öwall][quote=Slartibartfast][quote=Öwall][quote=Jocke aka [NH] Dragon]Nej Jan ÄGER.... 🙂 😛
VA?!
jo.. än sen?
🙂
Inga vidare kommentarer behövs, jag antar att alla vet vem som har rätt i det här fallet 8)
Om man ville att du skulle komma undan utan att bli förödmjukad skulle man ju sanningsenligt kunna påstå att jag inte känner dig.
June 28, 2001
Jag vill bara berätta det att ni som är födda i September, eran farsa har givit eran morsa en Julklapp som resulterade i er
tror det finns någon statestik på detta,
anyway, nästa julafton kan nu ju tänka på att era föräldrar har pökat på varandra för exakt 10 - nånting år sedan.
October 1, 2002
Mind wrote: Jag vill bara berätta det att ni som är födda i September, eran farsa har givit eran morsa en Julklapp som resulterade i er
tror det finns någon statestik på detta,
anyway, nästa julafton kan nu ju tänka på att era föräldrar har pökat på varandra för exakt 10 - nånting år sedan.
Hmm, jag fyller 18 i september 🙄
- Trevlig julklapp *host*
November 26, 2002
Coore wrote: haha... jag 3sep.. har aldrig tänkt på det... får fråga pappa vad han gedde mamma i julklapp 1984.. =)
om din pappa "gedde" din mamma nåt i julklapp 1985 så blev du troligen inte född förrän september 1986. det betyder att du är 00010000 år, och inte 00010001, som du skrev tidigare.
Ha!
🙂
July 13, 2002
ThaMole wrote: [quote=Jocke aka [NH] Dragon]Hm inte klanka ner på Jan.... fyy er små barn.... 👿
Vilket datum fyller du då???
Jag fyller den 1 jan...=) slå det du eller nån...
1:a maj !!! Bästa dagen att fylla år på!!! Alltid ledig, 9 av tio fall är det klämdag innan så man är ledig då också.
Nu tänker du säkert att du också alltid är ledig, men jag kan fira min födelsedag utomhus utan att frysa... HA!!!
ps: dessutom är inte alla för bakfulla för att fira mig=)... åtminstånde de fles... en del 🙄
1 Guest(s)