October 16, 2004
Fangtastic wrote: [quote=beta][quote=Fangtastic]19½ @ 880221
Om du var 19,5år @ 880221 bör du vara 39år @20070809 😉
Vad menar du? 🙂
Jag är född 880221, vilket innebär att jag är 19 och ett halvt år, dvs. fyller 20 nästa år. 😛
Läs vad du har skrivit: 19½ år "at" 880221
Du var alltså redan 19 bast 1988. Eller?
February 12, 2003
Delph1 wrote: Jo det var inte så länge sedan jag fick en diss på krogen "fyll 20 så kan vi diskutera sen"
Jag mådde inte speciellt dåligt efter hon sagt det kan jag säga 😉
//Andreas
Babyface. 🙂
En annan kan ju stoltsera med att framstå som äldre än man är, dvs 17. Eller inte att jag framstår som 17, utan att jag är 17.
January 7, 2006
Mean Machine wrote: Babyface. 🙂
En annan kan ju stoltsera med att framstå som äldre än man är, dvs 17. Eller inte att jag framstår som 17, utan att jag är 17.
Jag måste ju säga att du ett antal gånger fått mig att tro att du är klart äldre än så.
Din skäggväxt är inte att leka med 🙂
(om du mot förmodan kommer ihåg mig från DH så kan jag säga att jag faktiskt rakat av mina moppefjun dagen innan 😉 )
January 7, 2006
Mean Machine wrote: Jodå, jag kommer ihåg dig, du var en sån där typiskt len svensk lite halvrund liten pojk. 🙂
Halvrund? Jag kan säga att jag knappast har några viktproblem, även om ansiktsformen kan få en att tro annat 😉
Jag vet inte vad du klassar som "halvrund", men jag kan säga att jag definitivt inte har några viktproblem.
Annars hade jag trott att ditt eventuella minne av mig skulle vara mina lilarutiga shorts och tjejtröjan jag hade på mig 😉
February 12, 2003
hULt0 wrote: Annars hade jag trott att ditt eventuella minne av mig skulle vara mina lilarutiga shorts och tjejtröjan jag hade på mig 😉
Det var nog tröjan som framställde dig som halvrund då, bara tjockisar som har tjejtröjor. 😉
Annars var det nog ansiktsformen, jag kan med gott samvete säga att jag inte direkt spanade in dig sådär jättenoga, var nog rejält trött vid det laget också.
January 7, 2006
Mean Machine wrote: Det var nog tröjan som framställde dig som halvrund då, bara tjockisar som har tjejtröjor. 😉
Annars var det nog ansiktsformen, jag kan med gott samvete säga att jag inte direkt spanade in dig sådär jättenoga, var nog rejält trött vid det laget också.
Jag fick tjejtröjan gratis av några på raden, och det skulle vara oartigt att inte ha på sig den iaf i några timmar 😉
June 23, 2002
davidhellmyrs wrote: 20 år =)
Känns som medelåldern på NH typ ökar och ökar. Samma medlemmar, samma folk. I början när man var här så kändes det som alla var 15-16. hehe 🙂
Men kommer väl trots allt lite nya kamrater då och då!
Kan dock säga att jag ibland känner mig som 65+ när jag tar mina 15 tabletter om dagen just nu 🙂
Har också tänkt på det. Frågan är om det är så eller om det bara känns så.
20år här med.
December 21, 2005
2 Guest(s)