March 11, 2003
obelix wrote: [quote=denstore][quote=obelix] Eller han kanske föredrar en dam som vippar???
Det är han för gammal för......:D
det finns blåa piller för det, har jag hört. :va: :)R
Fast så gammal som han är, så får han väl bälja i sig en hel skottkärra för att få någon effekt.....:)
January 12, 2004
denstore wrote: [quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix] Eller han kanske föredrar en dam som vippar???
Fast så gammal som han är, så får han väl bälja i sig en hel skottkärra för att få någon effekt.....:)
Annars så är malda renhorn nåt som gubbarna i Japan kör med :bgrin:
*visslar på "jag är en lapp och jag har mina renar"*
May 10, 2002
obelix wrote: [quote=denstore][quote=obelix][quote=denstore][quote=obelix] Eller han kanske föredrar en dam som vippar???
Annars så är malda renhorn nåt som gubbarna i Japan kör med :bgrin:
*visslar på "jag är en lapp och jag har mina renar"*
Att köra upp en istapp i rektum under erektion fungerar också enligt myten, så domnar det av och man kan hålla på tills det tinar upp! Fast då kan man ju bara köra upp den igen.... vad var det vi pratade om? ålder? :wide:
October 22, 2002
Starscream wrote: [quote=Coore][quote=New Player]28 jordsnurr
Du vet att ett jordsnurr är ett dygn va? 😉
Så egentligen kan man inte säga att det är helt fel heller..
Citat från susning:
Ordet jordsnurr används vanligen bland barn i åldern 8-14 jordsnurr för att beteckna ålder.
:D/
July 14, 2004
fisken wrote: [quote=Starscream][quote=Coore][quote=New Player]28 jordsnurr
Du vet att ett jordsnurr är ett dygn va? 😉
Så egentligen kan man inte säga att det är helt fel heller..
Citat från susning:
Ordet jordsnurr används vanligen bland barn i åldern 8-14 jordsnurr för att beteckna ålder.
:D/
:hehe:
3 Guest(s)