February 12, 2002
Som sagt, när ja sotd där idag på mitt enformiga jobb inehållandes drivor av elmätare som ska programeras efter sossarnas nya lagförslag så lät ja tankarna vandra lite. En av de tankar som dök upp i mitt huvud var hur de gick till första gången ni, ja.. Ehm, hade sex. Vi kan nästan stryka alla som fylleknullade första gången för de är inge kul att höra.. Vill hellre höra ( ja ja är pervers, va är nytt? 😉 ) hur de gick till första gången du gjorde det med en tjej du var kär i ( :heart: ), hur ni fumlade, vad ni sa, vad ni gjorde, hur situationen dök upp, vem som tog inuativet, om ni hade pratat om de innan eller var planerat eller om de bara var nått som hände osv.
:corn:
December 15, 2003
Jahapp, första gången var jag fjorton och tjejen ett år äldre, bägge oskulder. Visste inte ett smack, kådisen sprack under själva göket och då unga tjejer lätt kan ha oregelbunden mens så blev vi oroliga som sören då den behagade sig bli försenat. Hade det blivit nåt där så hade den ungen firat sin tjugoårsdag till jul 😉
February 16, 2004
Quarzi wrote: [quote=Pojo][quote=whak]Fick först lite blowjob sen hola hola. Något jag ångrar.
Typ samma här då inget speciellt, inget att ångra heller igentligen men man skulle kunna satsa mera på första gången.
"satsa" :bgrin:
Man kan säkert läsa det så också. Men de flesta vet vad man menar hoppas jag.
January 20, 2003
kutlo wrote: [quote=pompougnac]Äntligen trådar med lite substans här i forumet! 😀
Hmm jag rumpknullade en brutta på dagis, jag och hon var väl i 6årsåldern faktiskt, det var riktigt sjukt...
:)R :)R :)R
Stog det nått i tidningen dagen efter ? :bgrin:
hahahaha, no one knows förutom jag och hon (om hon ens minns?)
September 20, 2001
Första gången: Vi var väll 14 eller så, hon blev på smällen, och hade det inte blivit en abort så hade ungen varit typ 12-13 nånting nu...
Fast jag stog för den mognare delen då och sa att om hon skulle föda så skulle jag flytta till afrika! Jaja, man lär sig av sina misstag påstås det...
November 29, 2003
Hub wrote: Första gången: Vi var väll 14 eller så, hon blev på smällen, och hade det inte blivit en abort så hade ungen varit typ 12-13 nånting nu...
Fast jag stog för den mognare delen då och sa att om hon skulle föda så skulle jag flytta till afrika! Jaja, man lär sig av sina misstag påstås det...
Jag höll också på att göra henne på smällen när jag gjorde det första gången kanske man skall tillägga, fan fick dra och köpa "dagen efter piller" eller vad det var. Kosta satan gjorde det iaf, tur att jag inte behövde pröjsa iaf.
Nog för att ,am vill bli farsa men just då nja helst inte och spec inte med henne.
November 27, 2003
Första gången går väl bort här med då, hade ändå inte kunnat berätta om den då jag helt allvarligt inte kommer ihåg ett shit från hela kvällen.
Måste säga att jag var rätt nervös faktiskt, jag hade inte druckit något på hela kvällen, hon var inte mycket för någon form av sprit, så jag kände lite som om jag var upp i VM-final och skulle lägga avgörande straffen efter förlängning. Efter att kläderna började åka av så började dock hjärncellerna att fokusera på att bara hålla de mer grundläggaden kroppsliga funktionerna igång och lät det extrema överflödet av blod som verkligen puslerade i skallen falla ut till resten av kroppen och sen flöt resten av kvällen som en dans. Det var en lång, djup utandning som följde efteråt. Lång och djup.
//Andreas
February 3, 2003
Jag träffade henne sommaren -03 hos en kompis. Vi fattade tycke för varandra ganska fort och vi "bodde" hos våra gemensamma kompisar under 3 dagar 🙂
Sista dagen jag hade huset för mig själv, innan föräldrarna kom hem, kom hon hit. Jag hade min bäddsoffa ute så man kunde ligga på den för en kompis hade sovit i den dagen innan.
Där låg vi och gosade och tittade på, om det var bumbibjörnarna eller alladin kommer jag inte ihåg 😛
Så frågade jag om hon ville, och ja det ville hon 😀
Helt underbart var det. Speciellt för jag var så satans kär i henne då.
Höll i ett halvår ganska exakt på dagen 🙂 Och idag är vi bra kompisar fortfarande.
Men hur många har blivit av med oskulden till Bumbibjörnarna eller Alladin? 😛
3 Guest(s)