June 5, 2004
dree wrote: [quote=oxiswoofer]var 18, 4 dagar före en nyårsafton...
kl tre på natten...nervöst som fan....men det var gulligt, båda frågade om båda ville o så....men efteråt var det int eså skojj, hade inte räknat med allt blod på lakanet, o så....
men men, är fortfarande tillsammansms med henne =)
Samma här var också 18 men det var i november. Är ihop med henne fortfarande också och jag är 21 nu, så 3år. 🙂
Fast min flickvän blödde inget även fast hon också var oskuld.
En del i min klass när jag gick i gymnasiet hade någon slags tävling om vem som var fullast och vem som var yngst när dom förlorade sin oskuld.
Det visade sig att dom som skröt mest, var oskulder. 🙄
Jag höll på att förlora den tidigare med ett fylleragg. En assnygg tjej satt och väntade på mig tills jag spytt färdigt och sen drog ner mig i en jordkällare. Blev det blev det mesta av det utom penetration och det är jag väldigt glad för att det inte blev.
Får mig att tänka på den där roliga historien som någon skrev förrut.
Den som handlade om bäst-före datumet :bgrin:
November 4, 2002
När jag var på krogen för nåt år sen kom det fram en brud som jag aldrig har sett förut och ville att jag skulle sätta på henne för hon var oskuld, jag hade gärna "skänkt" henne till er.. Vill ni spetta på nån brud så finns det mycket fulla stockholmstjejer på gotland i Juli, gott om utrymme runt ringmuren finns det också.. 😉
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
Gueno wrote: Alla bara knullar hit och dit..
Jag då.. va har jag gjort.. jag har kissat med snoppen. :arg:
Byt ut BMWn mot en gammelvolvo så ska du se att du också får till det..
Det är inte bilmärket det hänger på, det är chauffören..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=dåren]Är du så desperat Gueno så ta BMW:en och kör till Prag. Jag låvar dig att du kommer att få många brudar 😛
Nja, inte direkt. Om du inte tänker på de som tar betalt givetvis. De finns det gott om. Resten är fan så svårflörtade.
//Andreas
PRAG ?!
Gå inte ifrån bilen... då har du ungefär fälgarna kvar när du är tillbaks :bgrin:
October 25, 2003
Nomic wrote: [quote=Delph1][quote=dåren]Är du så desperat Gueno så ta BMW:en och kör till Prag. Jag låvar dig att du kommer att få många brudar 😛
Nja, inte direkt. Om du inte tänker på de som tar betalt givetvis. De finns det gott om. Resten är fan så svårflörtade.
//Andreas
PRAG ?!
Gå inte ifrån bilen... då har du ungefär fälgarna kvar när du är tillbaks :bgrin:
http://www.tallink.se
Sådär, nu får Gueno sitt efterlängtade ligg (Självklart efter betalning) och han får ha sin BMW (Läs skrotig mazda) i fred.
March 27, 2003
Nomic wrote: [quote=Delph1][quote=dåren]Är du så desperat Gueno så ta BMW:en och kör till Prag. Jag låvar dig att du kommer att få många brudar 😛
//Andreas
PRAG ?!
Det lär väl va dom som ryker, eller?
December 28, 2004
Adam wrote: [quote=Nomic][quote=Delph1][quote=dåren]Är du så desperat Gueno så ta BMW:en och kör till Prag. Jag låvar dig att du kommer att få många brudar 😛
//Andreas
PRAG ?!
Det lär väl va dom som ryker, eller?
Right... 🙄
November 4, 2002
Nomic wrote:
Det var typ ett genomtänkt svar. Tror du dem är dumma i huvudet i Prag?
Ryss till sig själv:
- Shit, vilken beemer!
- Den ska jag sno
- Måste bara hem och hämta ett fälgkors först.. Hmm..
- *skruva* *skruva* *skruva*
- Så nu har jag bytt däck, original suger..
- *smack* rutan pangad, immobilisern knäckt.
- Vroooooom.
- Nu är jag värd en vodka.. haha
Jag tror inte man snor en bil så..
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
1 Guest(s)