June 28, 2001
heimdal wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=ViU]Okej, detta är INTE en tävling. Börjar man "spamma" åkter man ut illa kvickt. Vad jag vet har vi funderat på att ta bort den där infon, så folk slipper oroa sig, kanske blir dags snart om folk börjar hänga upp sig på hur många inlägg folk har gjort.
Det tycker jag inte ni ska göra! :arg:
Visst det kanske är fel men jag brukar använda hur många inlägg någon gjort för att bödöma hur myckert erfarenhet han har och hur stor sanning det är i det han skriver..
Visst det funkar inte på det sättet men nån som skrivit många inlägg har troligen varit här ett tag och inte bara sitter här för att jävlas med alla. (självklar kollar man också när de gått med):roll:
Det där låter lite skruvat men det är nog ändå så att jag litar mer på nån som har 500 inlägg än 10.. 😕
Finns många nya användare här som sitter och rättar alla här och är almänt besservissare....(.....)
just därför man kan ha en gräns på 300 eller lite mer å under det så e man "nuubi" som finnarna säger
bah 300 är ingenting, det är typ 2 veckor eller nått.
så länge folk inte börjar spamma för jävla mkt tycker jag att man borde ha kvar räknaren.
February 25, 2003
Metz wrote: [quote=Jozzo][quote=Metz][quote=Jozzo]Destu mer inlägg destu mer status......alla ser ju upp te dem me många inlägg
så tänker en Trogen lunare 😀 😀
hehe har inte ens lunar....
vad jag menade var att jag *litar* ju alltid mer på den som har minst 500 inlägg å har varit på forumet i lite längre tid......jag själv har ju inte så många inlägg, för jag kollar bara in lite då och då på forumet....
o jag jävvlades bara lite med dig antar att du inte sett skämtfilmen om lunar helller (*vart är världen på väg all humor försvinner hrrmblää*)
i den filmen så läser dom upp en ironisk lunar presentation o hon säger "att det enda sättet att lita på nån e att kolla om dom har hög status"
där av min liknelse med ditt inlägg
men jag vill ändå slå av dig dina fördommar om dem som skrivit få inlägg dom kan säkert minst lika mkt om inte mer änn dem som skrivit många inlägg, själv har jag skrivit över 800 inlägg i kan fortfarande inte installera linux lr vad DHCP betyder =)
tar Mind som exempel skulle du lita på han mer då än nån som bara har 500 inlägg med tanke på att han är NH veteran och har över 6000 inlägg??
en lektion i eget tänkande 😀 😀
Hehe man tackar för lektionen
September 13, 2002
Mind wrote:
bah 300 är ingenting, det är typ 2 veckor eller nått.
så länge folk inte börjar spamma för j**la mkt tycker jag att man borde ha kvar räknaren.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAA
heheh
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH
hohohahahahahaaaaaa.....
🙄
dendär passar i NHcitat tråden
2 Guest(s)