November 22, 2001
dree wrote: [quote=Json_81]Du har inte tittat för mycket på "My name is Earl"?
Har aldrig ens sett serien.
http://www.tv.com/my-name-is-earl/show/31988/summary.html?q=my%20name%20is%20earl
December 17, 2005
dree wrote: Jag har också fått sömnproblem fast med en annan grund.
Den senaste tiden så får jag flashbacks av alla dumma och taskiga saker jag gjort och det får jag när försöker sova.
Då är det grejer som jag gjorde för 7-8år sen i högstadiet.Har funderat på om jag ska kontakt med alla jag har varit taskig emot och säga förlåt.
hehe har du kollat för mycke på My name is Earl ^^ eller ?
Edit: oj såg inte att andra redan skrivit detta :E
August 7, 2001
Json_81 wrote: [quote=dree][quote=Json_81]Du har inte tittat för mycket på "My name is Earl"?
Har aldrig ens sett serien.
http://www.tv.com/my-name-is-earl/show/31988/summary.html?q=my%20name%20is%20earl
Jaha var det den serien. Jason Lee! 🙂
July 18, 2003
Brukar också ha svårt att somna ibland, det är dem dagar jag inte rör på mig så mycket och vill vara uppe länge 🙂
Dem dagarna jag tränar så somnar jag ofta snabbare, och ofta så blir jag trött runt 11-12 snåret, men då anser man att det är för tidigt att sova, så man tvingar sig att vara uppe, då går den där tröttheten över och sedan är det kört att somna 😐
Mitt tips, Träna sent på kvällen och sov när du känner dig trött!
April 20, 2005
May 17, 2004
sänker värmen i rummet, kallare så, lägger mig mot väggen, kallare där, ser till att fötterna är framme, kallare så, lägger huvudet mot väggen, kallare så, blundar. såver.
Är det vinter så öppnar jag fönstret iblan (bara ett tag, fast ibland somnar jag innan jag har stängt fönstret)
January 21, 2004
Jag tänder lite tung rökelse (amber, lavendel), släcker ner, drar för gardiner, stänger av datorn och drar på mitt superkassettband med skön rundgångsmusik. Om du inte har rökelse eller gardiner så är mitt bästa tips mörker och musik på låg ljudnivå.
Anledningen till att många har svårt att sova är ju för att man inte riktigt kan koppla bort sina tankar, de snurrar på högvarv vare sig man vill eller inte.. Böcker och tv funkar för att trötta ut sig och komma bort, men det lägger oftast bara mer på tankehögen när du sen ska sova. Därför är musik väldigt bra. men då ska det vara musik utan sång (eller text egentligen) och som helst har någon skön slinga som går om och om. du kan ligga och lyssna på alla instrument och upptäcka nya saker och tillslut så domnar du bort i alla slingor. såna band eller skivor finns i bokhandlar och andra små krimskrams butiker, eller på nätet såklart..
hoppas det var till någon hjälp iaf 🙂
3 Guest(s)