October 25, 2003
Popeye wrote: [quote=Tindy]Ut och festa med dig.
Det är även det en alternativ väg!
Tja, så jag träffat alla mina ex/ons/whatever iaf...
Btw, det är inte så jävla mycket att sträva efter egentligen, tjejer är mestadels skit. Gift dig med din dator, den knullar inte sitt ex.
February 17, 2004
Testat följande:?
- Vifta med plånboken ute på krogen. Funkar alltid, kvinnor är snåla.
- Kört 3 mån på Gym med anabola steroider, du blir lika populär som Adonis..
- Daskat brudarna på rumpan med hela handflatan
Funkar inte det här så vete sjutton. Finns inga fler, bättre råd att ge.
/Dani
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=dreamweaver]Underlättning 2:
Var dig själv som person, men se till att du har schyssta kläder, är fräsch och har en ok frisyr. Fräschheten är grymt viktig oavsett vad för situation du är i. Man ser alltid mer attraktiv, pålitlig och intelligent ut om man ser välvårdad och frisk ut.
Var det inte du som nyss messade på ICQ : "man vet att man börjar bli skabbig om man hittar en påse med flingor på golvet under smutstvätt och hittar kexsmulor bland brösthåren" :bgrin:
är det inte det so mkallas för ungkarl? :)R :hb:
July 19, 2001
Dani wrote: Testat följande:?
- Vifta med plånboken ute på krogen. Funkar alltid, kvinnor är snåla.
- Kört 3 mån på Gym med anabola steroider, du blir lika populär som Adonis..
- Daskat brudarna på rumpan med hela handflatan
Funkar inte det här så vete sjutton. Finns inga fler, bättre råd att ge.
/Dani
Du glömde att vara full som ett as och klänga på allt som inte har snopp.
September 12, 2001
obelix wrote: [quote=skiroy][quote=dreamweaver]Underlättning 2:
Var dig själv som person, men se till att du har schyssta kläder, är fräsch och har en ok frisyr. Fräschheten är grymt viktig oavsett vad för situation du är i. Man ser alltid mer attraktiv, pålitlig och intelligent ut om man ser välvårdad och frisk ut.
Var det inte du som nyss messade på ICQ : "man vet att man börjar bli skabbig om man hittar en påse med flingor på golvet under smutstvätt och hittar kexsmulor bland brösthåren" :bgrin:
är det inte det so mkallas för ungkarl? :)R :hb:
Det doftar även Al Bundy. 😉 :bgrin:
May 1, 2005
skiroy wrote: [quote=dreamweaver]Underlättning 2:
DU! Salinas-kex smular väldigt lätt!!! [Image Can Not Be Found]
September 12, 2001
dreamweaver wrote: [quote=skiroy][quote=dreamweaver]Underlättning 2:
DU! Salinas-kex smular väldigt lätt!!! [Image Can Not Be Found]
Visst...men jag sitter inte och käkar flingor bland smutstvätten och ligger med bar överkropp i sängen och käkar kex och jäser med ena handen innanför brallorna. 😉
February 12, 2003
Wingman wrote: Du hittar inte, hon kommer till dig istället, 14 months and going strong!
Jo, precis. 60 månader utan att någon har hittat mig, jag vinner. 😉
I runda slängar, då, iofs ska inte det räknas som ett förhållande heller.
Det är bara att försöka vara social, och hoppas man inte är som jag, verkar vara på modet att vilja ha mig som vän. 😛
January 28, 2003
Tja, jag har provat en sak som funkade jävligt bra, tre år för två veckor sedan!
Filmkväll där du drar på A night at the Roxbury 😎
(Antingen garvar tjejen för att hon tycker det verkligen är kul, eller så faller hon för att man vågar erkänna vilken "underbar" humor man har och verkligen är sig själv)
July 14, 2003
Rör dig utanför datorrummet 🙂 Jag var på kryssning i helgen, då träffade jag en puma t ex. Det gäller att vara tillgänglig, det är mitt bästa tips! Mitt andra tips är, ha självförtroende, har du inget självförtroende så försök åtminstone framstå som att du inte är en fegis. Det är det osexigaste som finns!
November 22, 2001
Templar- wrote: Varför klagar alla på att ragga på itnernet?
Har haft 3 tjejer på 2 år som ja träffat via internet... de funkar fan bra...Men seriöst: att kunna föra en normal diskussion, vara lite charmig och VÅGA, det är nyckeln..
Hm...har du tänkt igenom det där inlägget?
Med tanke på att du måste byta så ofta kan de ju inte vara så bra 😉
Jag skulle tro att hälften av mina polare träffat sina tjejer genom nätet.
Så det är ju ingen omöjligt taktik, brudar börjar bli uppkopplade de oxå.
Hur gammal är du? En polare till mig träffade sin tjej när vi gick på after work. Vi hade en plats över vid bordet o hon kom o behövde sittplats 🙂
March 23, 2003
Json_81 wrote: [quote=Templar-]Varför klagar alla på att ragga på itnernet?
Har haft 3 tjejer på 2 år som ja träffat via internet... de funkar fan bra...Men seriöst: att kunna föra en normal diskussion, vara lite charmig och VÅGA, det är nyckeln..
Hm...har du tänkt igenom det där inlägget?
Med tanke på att du måste byta så ofta kan de ju inte vara så bra 😉
Genomtänkt? nee... Överförfriskad? aaa..
2 av förhållandena var ~1 år... och om man är 16-18år gammal är det rätt hyffsat, eller?
Hon jag kilar stadigt med nu träffade jag däremot genom skolan för snart 2 år sen
Redzo: Fin avatar 🙂
November 27, 2003
Redzo wrote: [quote=jonaz] Jag har också passerat 30 men jag tycker nog snarare att de blir mer desperata med åldern...
Instämmer där 😉 Den där sittcom klyschan om "den biologiska klockan" är inte helt tagen ur luften 🙂
Jo jag kan nog skriva under på det med.
Hur som helst, var social helt enkelt. Man behöver inte prata alla gånger, det räcker långt med att bara vara en aktiv lyssnare.
//Andreas
2 Guest(s)