November 27, 2003
Eftersom jag ska flytta in i nybyggt i höst har det blivit spånande kring möbler och hur det ska möbleras. Bara cirka 9-10 månader innan jag och fästmön ska flytta in har vi redan det mesta bestämt :p
Även om ni kanske inte lagt ner någon större medveten tanke bakom era möbler och hur ni placerat dem har ni ändå valt ut vissa som ni tycker är snygga.
Det hade varit kul att veta hur många som verkligen anstränger sig för att få till ett hem de vill ha, och de som bara kör på lite känsla, och hur det så klart ser ut 😉
Jag kommer med mitt bidrag när jag väl är inflyttad 😀
December 7, 2009
Ser väl ut som hos de flesta, typ. Mean machine verkade full av uppskattning när han kom hit.
Funderar som fasen på det eftersom jag månadsskiftet april/maj flyttar till eget hus igen.. Har ett gäng gamla möbler i björfaneér som jag gärna vill ha ett eget rum till (Efter Mormor, Gramofonmöbel, bord med stolar, 2 större skåp bl.a).
Sen måste det föstås bli ett dator/serverrum, plats finns, men man vill ju ha det funktionellt också. :-S
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
1 Guest(s)