December 4, 2002
Hmm jag har för mig att en Alexander Norman från http://www.nine.se som även jobbat här på NH har ja för mig som visa mig den här sidan då jag fråga om nånting..
September 8, 2003
En polare gjorde acountet åt mig, pallade inte att vara medlem på sånahär "skitsidor" (tycker självklrt inte så nu!) efter att kontot legat och skräpat i några veckor då kollade jag runt lite och tyckte det var schysst här på NH, sen dess kollar jag runt här nästan dagligen!
August 22, 2001
Mathias wrote: Jag hittade NH av en slump på google (tror jag). Sen började jag läsa i forumet och tyckte att farenheit och phat^trance var roliga, så att jag bestämde mig för att bli medlem.
Jag hittade också NH av en slump när jag läste grafisk kommunikation och behövde hjälp. Kände också Farenheit och Phat, pratar iof fortfarande med dem på icq.
April 15, 2001
Vaniljflickan wrote: [quote=Mathias]Jag hittade NH av en slump på google (tror jag). Sen började jag läsa i forumet och tyckte att farenheit och phat^trance var roliga, så att jag bestämde mig för att bli medlem.
Jag hittade också NH av en slump när jag läste grafisk kommunikation och behövde hjälp. Kände också Farenheit och Phat, pratar iof fortfarande med dem på icq.
Haha så dom två bråkstakarna lever fortfarande....:roll:
Jag tror att jag läste några Artiklar om överklockning, sen blev jag addicted till forumet 😛
Kommer faktiskt inte riktigt ihåg...Antar att jag fann nån länk hit när jag letade info om nån pryl..
Var member på sweclockers ett tag oxå, men blev "bannad" där av nån tjurig moderator..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
July 4, 2003
Callister wrote: Vart tipsad av en snubbe, reggade mig direkt, var sen inaktiv ett halvår på siten och kom tillbaka plötsligt 😕
Samma här 😉 Blev först tipsad av Pierre C, Jontez, Chrippaz o resten av de där pOgarna
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
4 Guest(s)