May 11, 2002
Antagligen via nån sökmotor, i jakt på hur man skulle "rita" på AMD T-bird för att låsa upp multipliern.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 6, 2004
Jag kan inte vara säker, men jag tror det var google som fick mig till NH.com.. började pilla där och en dag kudnejag inte logga in?! FIck registrera ett nytt namn och upptäckte 10ggr så många meddelanden.. undrande ett tag vad som hade hänt innan jag insåg att jag skrivit NH.se istället. Och glad för det är jag! 😀
February 12, 2003
ocz wrote: Sommaren 2002 började jag läsa i forumet. Var på väg att regga mig flera ggr men jag orkade inte, eller något sådant. Tror att jag läste om NH i idg's forum...
Egentligen såg du att man var tvungen att vara 13 och vågade inte fråga mamma om lov...:P
Själv glodde jag på komplett, och såg "NH's datorbyggarskola", och jag kunde ingenting, och var intresserad och kollade.
Sen reggade jag mig och resten är historia.
4 Guest(s)