February 3, 2003
denstore wrote: [quote=Mean Machine]Du är fortfarande odräglig...;)
Du skall vara lycklig att jag är glad idag. Annars hade kommit över utan vaselin och buntat ihop dig i fosterställning med ett par meter taggtråd. Sedan hade jag låtit ocz "go medieval" på dig....:D
Wierd Al Yankovich? 😛
BTW, jag filmar 😉
April 14, 2002
macrus wrote: Genom min polare Marcan. 🙂
😉
Jag kom hit under den tiden jag hängde på DALnet. En polare på ircen, Jompe (äldre medlem på sidan), kände nån som drev sidan och han tipsade mig om den. Minns att i början hängde jag mest på sidan och läste alla guider och artiklar. Sen efter ett bra tag fick jag upp ögonen för forumet, vet inte om det fanns i början eller varför jag inte hittade det först. Nu är jag här iaf 🙂
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=denstore]Jag var en odräglig j**el inne på swec, men tröttnade lite grann då de var så tråkigt stela därinne. Sen hängde jag här ett tag, tills skiroy med hot om våld gjorde mig till moderator...;)
Du är fortfarande odräglig...;)
Fast det låter läskigt med skiroy, kom han hem till dig med vaselinburken eller var du mer lättövertygad?
Ja vaselinburken hade kanske behövts när jag skulle köra in flaggstången i häcken på den "odräglige och dryge" typen . 😉
February 12, 2002
Satt på en lansidas forum å berättade för alla hur mycket Bättre UT var än Q3, å av nån anledning hamnade jag på den här sidan från den sidan. (Vet fortfarande inte hur det gick till) Varav jag fortsatte min snack om de här, ja höll mest till i spel delen i början men sen hittade jag hit till allmänt där jag ett tag fick känna ro.
February 12, 2002
NES_Boy wrote: Kommer inte riktigt ihåg... men skulle gissa att det var genom Google
Men reggade mig inte föräns runt 1-1.5 år efter det
Hur kan man vänta så länge med att regga sig? Ja skulle inte palla läsa vad alla plattfejs svamlar om utan att få tillrättavisa dem. :square:
January 22, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=NES_Boy]Kommer inte riktigt ihåg... men skulle gissa att det var genom Google
Men reggade mig inte föräns runt 1-1.5 år efter det
Hur kan man vänta så länge med att regga sig? Ja skulle inte palla läsa vad alla plattfejs svamlar om utan att få tillrättavisa dem. :square:
Jag va ganska mycket n00b då (till och med mer än jag är nu :bgrin: ) så jag sökte bara i forumet för att få svar på dom få frågor jag hade 😛
August 16, 2002
jag hängde på ett hiphop-forum som heter whoa (http://www.whoa.nu) o där fanns en fett cool snubbe som var moderator i datorsnack, som hette UndaC... alltid när de va nån newbie som tjafsade så länkade han typ till NH o typ ägde dom på en massa coola sätt, o jag typ "shit den där killen kan allt om datorer"... iaf så började jag kolla lite på NH, men typ reggade mig lite halvt bara... sen en dag så står det på framsidan på whoa att UndaC har slutat på whoa, och att han skulle hänga på NH istället, o eftersom jag är en sån stalker så var jag tvungen att hänga här...
så gick det till... det är alltså UndaCs fel att jag har slösat tiotusentals kronor på datorgrejjer och typ flera hundra timmar på att mecka o hålla på... vilken jävel
December 15, 2002
keffing wrote: jag hängde på ett hiphop-forum som heter whoa (http://www.whoa.nu) o där fanns en fett cool snubbe som var moderator i datorsnack, som hette UndaC... alltid när de va nån newbie som tjafsade så länkade han typ till NH o typ ägde dom på en massa coola sätt, o jag typ "shit den där killen kan allt om datorer"... iaf så började jag kolla lite på NH, men typ reggade mig lite halvt bara... sen en dag så står det på framsidan på whoa att UndaC har slutat på whoa, och att han skulle hänga på NH istället, o eftersom jag är en sån stalker så var jag tvungen att hänga här...
så gick det till... det är alltså UndaCs fel att jag har slösat tiotusentals kronor på datorgrejjer och typ flera hundra timmar på att mecka o hålla på... vilken j**el
hahaha hoppas inte det där är sant, vet ju fan inte vad man ska tro 😉
3 Guest(s)