August 7, 2001
addeee wrote: ok ser nu att alla haft rikligt roligt åt mina små missar, tja om folk har kul så, det ska vara simmbassänger eller poolen om det stavas så och japp skytte gravar e rätt, ibland tänker jag lite fel(blir nog sönder spammad PGA detta inlägg oxå ska ni se :))
Jag kunde ha tolkat det på ett sätt till. Du stavade vallgrav med ett L. Våre dumt att skända den platsen den stackars valen blev begravd på. 😀
May 11, 2005
Mean Machine wrote: [quote=azN-]Jag tycker om lukten av klor. Luktar klor en pool också.
Det är väl ännå klorin de häller i pooler? Annars får det lov att vara bra lite klor...
det är klor man har i pooler.
Och för dom som inte vet, om det luktar klor om en pool så är det för lite klor i polen 🙂 låter sjukt men så är det 🙂 (byggde en pool i sommras dock ej till mig 🙁 )
February 17, 2004
ajV wrote: [quote=Mean Machine][quote=azN-]Jag tycker om lukten av klor. Luktar klor en pool också.
Det är väl ännå klorin de häller i pooler? Annars får det lov att vara bra lite klor...
det är klor man har i pooler.
Och för dom som inte vet, om det luktar klor om en pool så är det för lite klor i polen 🙂 låter sjukt men så är det 🙂 (byggde en pool i sommras dock ej till mig 🙁 )
Har du lust att bygga en till mig med? 😎
Om det blir bra kan du få en liten peng för det...
/Dani
June 17, 2005
dree wrote: [quote=addeee]ok ser nu att alla haft rikligt roligt åt mina små missar, tja om folk har kul så, det ska vara simmbassänger eller poolen om det stavas så och japp skytte gravar e rätt, ibland tänker jag lite fel(blir nog sönder spammad PGA detta inlägg oxå ska ni se :))
Jag kunde ha tolkat det på ett sätt till. Du stavade vallgrav med ett L. Våre dumt att skända den platsen den stackars valen blev begravd på. 😀
va va det jag sa???:)
2 Guest(s)