September 12, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Skiroy kände du min närvaro i pite igår? 😛
Jag såg iaf ingen som passade in på ditt signum på 1906. Ingen som hade slocknat där med ett hav av hamburgeförpackningar. 😉 😀
Jag ska knalla ut på fredag och lördag. Skicka mig ett PM med ditt mobilnr så kan vi sammanstråla en sväng ifall du vågar. 😀
Gör det isåfall före mobilnätet klappar igenom på kvällen.
December 27, 2003
beror på vem jag ringer
är det min äldre syster, som alltid har telefonen, kan jag lika gärna lägga på efter tre signlare. har hon inte svarat då kommer hon inte svara alls
farmor = minst 10 signaler, men det är ytterst sällan jag ringer henne.
polare = fyra-fem signaler
February 12, 2002
Nä, jag tänkte om det fanns någon maxgräns. Vart jag vill komma är hur lång en mp3 ringsignal måste vara för att man ska vara säker på (iaf i normalfallet) att den inte ska lopa?
skiroy, var bara där i onsdags en sväng för att det var pissväder i skeå. Var riktigt skönt i havsbadet och PA Langos är alltid lika goda. 🙂 (Rekar PA Langos till alla, säg att den tokiga skellefteåbon skickat er så kanske ni får extra pålägg) Hade jag varit där ikväll hade jag gärna tagit vara på din inbjudan och tryckt den store skiroys hand. 😀
May 17, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Fast det är väldigt sällan som någon mobiloperatör tillåter 42 "ringningar". Hur många har tex telia innan det slår om till mobilsvar?
Fråga Telia, de vet nog.
January 8, 2005
svaret på livet och allting är, just det... 42.
Men jag vet att jag själv kan ringa till min operatör (telenor) och själv bestämma hur snabbt mobilsvar ska kopplas in.
Så om du vill ha en mp3 låt som inte loopar så ringer du och säger hur många signaler, först måste du räkna ut hur långt emellan det är på dina signaler, alternativt ta reda på hur många signaler du har idag.
February 12, 2002
Ja, jag kan klura ut sånna där små problem så det behövs inga ingående förklaringar. Jag jobbar med det tror ja, om jag inte får kicken nu efter semestern för att jag är för uppkäftig. Är lite väl uppkäftig men det är väl alla bra ledare? 🙂
Som slutsats verkar det inte som om det finns något bra svar på det här. Men jag tror 1 minut räcker. Väldigt få personer svarar segare än en minut. Tror ja. Möjligen kanske det är så. (Mitt favoritsvar på jobbet 🙂 )
1 Guest(s)