February 4, 2003
July 3, 2003
haha, jag var på ett lan för 1 månad sen ungefär nu, och jag har inte kunnat va uppe så länge som jag var då sen dess, klarade ungefär 40 timmar i sträck utan att somna ordentligt, men jag satt och nickade till svagt under den tiden.... 😛 svårt att va nattsuddare när alla somnar runtom en 😛 fan, måste komma ihåg att säga till om separat sovsal eller nåt sånt till vårt lan, så att dem som kan vara vakna ska få spela med högt ljud eller spela hög musik för att boosta hjärnaktiviteten! 😀 själv sover jag väl nu runt 8 timmar, men det går att dra ner på det till 6 timmar utan större effekt, men då är det pappa som väcker mig på morgonen varje skoldag ändå... 😛 ska bli så skönt att slippa utbildning sen! 😀
July 22, 2003
AarJay wrote: ......
själv sover jag väl nu runt 8 timmar, men det går att dra ner på det till 6 timmar utan större effekt, men då är det pappa som väcker mig på morgonen varje skoldag ändå... 😛 ska bli så skönt att slippa utbildning sen! 😀
Japp, sen ska du bara jobba och då lär du gå upp ännu tidigare än innan 🙂 samt att du inte kan komma försent ett par gånger i veckan som man kan göra till skolan utan problem....
February 10, 2004
Hmm... det beror lite på det 😛
På vardagar så sover jag oftast 8timmar åhelger kanske 9 timmar.. fast jag går ändå upp runt 11 på helger... har fått non grej i skallen så jag vaknar runt 11 i villket fall =)
Quarzi.. du sover ojämna tider... vissa dagar sover du 1 timme på natten och 11 timmar till på dagarna till typ kl 19.00 =)
January 14, 2002
Combat wrote: Hmm... det beror lite på det 😛
På vardagar så sover jag oftast 8timmar åhelger kanske 9 timmar.. fast jag går ändå upp runt 11 på helger... har fått non grej i skallen så jag vaknar runt 11 i villket fall =)Quarzi.. du sover ojämna tider... vissa dagar sover du 1 timme på natten och 11 timmar till på dagarna till typ kl 19.00 =)
det var förr.. nu går jag iaf och lägger mig innan kl 5 på natten och går upp innan 12 😀 (oftast runt 2-3 å går upp kl 9-10)
2 Guest(s)