June 28, 2001
adamnassjo wrote: Försöker sova 8h. Oftast blir det <8h... Men alltså, har folk inga jobb/skolor att gå till? Fackamato? Mind? 🙂
jag tar gärna ett jobb, jag har blivit så förslappad man kan bli.
idag gick jag upp kl 3, satte mig vid datorn lite och lade mig igen vid halv 5 fram till 1815.
detta var efter 11h sömn
February 22, 2003
Fackamato wrote: [quote=BelGarath][quote=Fackamato][quote=Quarzi][quote=Fackamato]Somnar runt 04:00, vaknar runt 15:00.
ingen skola/jobb?
för lat för skola, för lat för jobb... sparkas snart ut, då går livet ännu mer neråt
Låter som lysande framtidsutsikter.
yay, en som fattar iaf
Du kommer bli ägd av samhället.
January 2, 2004
BelGarath wrote: [quote=Fackamato][quote=BelGarath][quote=Fackamato][quote=Quarzi][quote=Fackamato]Somnar runt 04:00, vaknar runt 15:00.
ingen skola/jobb?
för lat för skola, för lat för jobb... sparkas snart ut, då går livet ännu mer neråt
yay, en som fattar iaf
Han är en s.k. "Livsnjutare"..
March 5, 2002
BelGarath wrote: [quote=Fackamato][quote=BelGarath][quote=Fackamato][quote=Quarzi][quote=Fackamato]Somnar runt 04:00, vaknar runt 15:00.
ingen skola/jobb?
yay, en som fattar iaf
Ja.
May 10, 2002
5-7h vardagar de senaste veckorna då jag inte haft någon dator och varit göralös.
Men jag tycker sömn är överskattat om man inte väntar på något eller gjort det man ska på dagen, har jag gjort klart allt en dag vid 19-20 kan jag slänga mig i sängen och sova 12h om jag vill att tiden ska gå åt
1 Guest(s)