September 13, 2001
Inte en gång efter jag installerat Linux, det behövs helt enkelt inte. Innan det så var det rätt så ofta.
Men vad jag inte förstår är att ni tycker det är helt ok att varje månad göra en ominstallation. Det betyder ju bara på att ni har dålig programvara installerad (dvs win), så gör er själva en tjänst och sök nya vägar (linux, bsd, vafan som helst utom win)
February 13, 2001
Installerar om allt typ efter 2 veckor en månad. Har gjort så i 6 år. Oftast så brukar win börja jävlas efter jag har klockat en natt. Tycker de är skönt att formatera å installera om. Typ som att städa hemmet 🙂 Rent snyggt. Kan inte ha nån dator som det är rörigt på vill veta exakt vad jag har inte har å så vidare. Har mitt win på en 5gigs part.... Snabbt å enkelt 🙂 Kör win ME men grund installerar med 98 för att ME ska bli stabilt 🙂 Så är det 🙂
July 14, 2002
Är det nån av er som kör med en sån där "recovery-skiva"? Ni vet sån som märkesdatorerna kommer med. Det skulle vara fint att bara sätta in en skiva i cd-spelaren och sen skulle allt ske "automatiskt", formattering och installering.
Har aldrig gjort en sån, men det är väl med Norton Ghost man gör sådana?
June 30, 2001
LousyLamer wrote: Är det nån av er som kör med en sån där "recovery-skiva"? Ni vet sån som märkesdatorerna kommer med. Det skulle vara fint att bara sätta in en skiva i cd-spelaren och sen skulle allt ske "automatiskt", formattering och installering.
Har aldrig gjort en sån, men det är väl med Norton Ghost man gör sådana?
Man kan ju göra en ghost av hårddisken. jag har en sån på win98 och då tar det en kvart att återställa allt. Nu har jag inte orkat göra en med winXP
1 Guest(s)