November 9, 2002
Mathias wrote: [quote=LousyLamer]Är det nån av er som kör med en sån där "recovery-skiva"? Ni vet sån som märkesdatorerna kommer med. Det skulle vara fint att bara sätta in en skiva i cd-spelaren och sen skulle allt ske "automatiskt", formattering och installering.
Har aldrig gjort en sån, men det är väl med Norton Ghost man gör sådana?
Man kan ju göra en ghost av hårddisken. jag har en sån på win98 och då tar det en kvart att återställa allt. Nu har jag inte orkat göra en med winXP
E de nån som utförligt kan säga hur man fixar en ghost,, De verkar jävligt smidigt istället för o sitta typ 3 timmar vid datorn o installera allt för hand...
Tack på förhand...
June 30, 2001
Xuestor wrote: [quote=Mathias][quote=LousyLamer]Är det nån av er som kör med en sån där "recovery-skiva"? Ni vet sån som märkesdatorerna kommer med. Det skulle vara fint att bara sätta in en skiva i cd-spelaren och sen skulle allt ske "automatiskt", formattering och installering.
Man kan ju göra en ghost av hårddisken. jag har en sån på win98 och då tar det en kvart att återställa allt. Nu har jag inte orkat göra en med winXP
E de nån som utförligt kan säga hur man fixar en ghost,, De verkar jävligt smidigt istället för o sitta typ 3 timmar vid datorn o installera allt för hand...
Tack på förhand...
Man köper Norton ghost eller Powerquest drive image och följer instruktionerna.
November 9, 2002
Mathias wrote: [quote=Xuestor][quote=Mathias][quote=LousyLamer]Är det nån av er som kör med en sån där "recovery-skiva"? Ni vet sån som märkesdatorerna kommer med. Det skulle vara fint att bara sätta in en skiva i cd-spelaren och sen skulle allt ske "automatiskt", formattering och installering.
Tack på förhand...
Man köper Norton ghost eller Powerquest drive image och följer instruktionerna.
Har drive image 4.0
Programmet säger att den inte kan hantera ntfs partitioner. Kan man bara uppgradera versionen eller måste man köpa en helt ny?
Vilken e den nyaste versionen?
1 Guest(s)