-=*ThE_cRoW*=- wrote: Säg inte att de inte går för då lär jag er äta mask kryddat med maggot och snigelmos...
Kan du lära folk att äta mask kryddat med maggot och snigelmos, så kan det väl inte vara några större problem att lära katten var den inte får vara..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 12, 2002
ilg@dd wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Säg inte att de inte går för då lär jag er äta mask kryddat med maggot och snigelmos...
Kan du lära folk att äta mask kryddat med maggot och snigelmos, så kan det väl inte vara några större problem att lära katten var den inte får vara..
Klart de kan vara. 😛 För er kan jag ju skada, skadar jag katten skadar min flickvänn mig...
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=ilg@dd][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Säg inte att de inte går för då lär jag er äta mask kryddat med maggot och snigelmos...
Klart de kan vara. 😛 För er kan jag ju skada, skadar jag katten skadar min flickvänn mig...
Dream on..
😎
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Hmm, Medelålders otränad, "något" förslappad man med inte att förglömma skägg Vs Väldigt vältränad yngling i sina bästa år med troligtvis de snabbaste reflexer du kan hitta hos en människa. 😎
Hahahaha..
January 20, 2003
Det går inte, katten kommer förr eller senare gå in igen.
Först o främst för att katter är nyfikna, för det andra så är det envisa och tar inga orders av någon.
Enda sättet är väl att lägga dit någon/något som skrämmer skiten ur den, risken finns dock att den blir psykiskt störd efter det.
February 21, 2003
stäng dörren? absolut lättaste sättet
annars är det välan ordentlig uppfostran... lätt slag på örat och släng ut kissen varje gång den går in
funkar för diskbänk / köksbord... aldrig provat det för ett rum dock
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
December 31, 2001
Poontus wrote: mamma säger att du kan lära en katt att den inte får vara i ett visst rum när du själv är hemma, men när du väl går ut då går den in dit ändå 🙂
Stämmer bra det vi fick stänga dörrarna till de rum de inte fick vara i när vi lämnade huset annars sov skrället där inne när vi kom tebax.
July 14, 2004
Marcan- wrote: [quote=Dehman][quote=Nomic]Sparka på den när den kommer in.... hårt.
Jo det fungerar ju alltid, hade du tyckt det var speciellt skoj om du blev sparkad hårt varje gång du gick in någonstans du inte fick?
Hehe jo det förklarar ju iaf hans beteende. 😉
Våld löser det mesta... tyvärr 😉
1 Guest(s)