July 25, 2001
Hur man imponerar på en kvinna;
Ge henne vin, överraska henne, ring henne, ge henne
komplimanger, krama henne, ta ut henne på resturang, håll om henne,
gå ut och handla med henne, le åt henne, skratta med henne,
gråt med henne, ge henne smycken, kela med henne,
köp blommor åt henne, håll hennes hand,
skriv kärleksbrev åt henne, lyssna på henne,
åk till månen och tillbaka för henne.
Hur man imponerar på en man;
Kom naken.
Ta med dig en öl
August 17, 2001
ÖHHH.....VAD FAAN HÄNDE NU????
HUR BLEV DET SÅ HÄR MÅNG INLÄGG????
EDIT: Nu håller jag/vi på att ta bort alla floodade inlägg, och detta är ingenting som vi tycker är skoj precis... /Admin
[ Detta Inlägg ändrades av: Iceman den 2001-12-06 14:43 ]
April 1, 2001
Du har klickat en j**** massa gånger på "skicka" knappen. Det är inte roligt att ta bort sånthär.
Men om du precis har skrivit och märkt att det blir såhär, så kan du själv redigera dina inlägg och bocka i "radera detta inlägg" så slipper vi göra skitjobbet som du ställer till med.
June 17, 2001
Phet spamm imponerar inte på brudar, men om du kan hålla på lika länge som jag och iceman gjorde med att ta bort massinlägg som att pumpa i sängen så är det riktigt imponerande
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 9, 2001
On 2001-12-06 14:31, LANmover wrote:
Trodde du gjorde det med flit. Blev så j**la för*****.
Men det kanske bara är nån bugg i forumet. Säg till nån moderator att de tar bort det.
Ok, jag är så naiv och tror alltid det bästa om människor.
Men hur feen e det möjligt att trycka ca 65 ggr på skicka knappen??!! Måste ju fått nåt spasmiskt anfall eller nåt...
July 30, 2001
jag känner han i verkligheten... bara han kan göra något så dumt...
jag tar avstånd....
en sak säger jag bara... han går tekniskt så det förklarar en hel del 😛
*skämt* vet att det finns normala personer som går teknisk linje på gymnasiet, kanske inte så många på våran skola men aja 😀
September 12, 2001
Det bästa sättet att imponera på en tjej/kvinna är att vara sig själv..märker du att hon visar intresse så har du redan imponerat på henne..då är det inte så smart att överanstränga sig.
Då framstår man som desperat eller alltför angelägen..då blir det bara pannkaka av allt.
November 7, 2001
August 17, 2001
du ruoghack....jag har för mej att det står nått i reglerna om personliga påhopp...
¤ber roughack att ta sig i arslet!!!¤ -visst jag vet..."personliga påhopp..."
och jag satt i datasalen på skolan och jag tryckte fakitskt bara en gång på "skika" sen hängde sej datorn...och jag kolla sen och då hade det blivit en massa inlägg...och jag hann inte ta bort dem...hade brottom till en lektion...sry för besväret...
March 20, 2001
On 2001-12-06 16:48, Roughack wrote:
jag känner han i verkligheten... bara han kan göra något så dumt...
jag tar avstånd....
en sak säger jag bara... han går tekniskt så det förklarar en hel del 😛
*skämt* vet att det finns normala personer som går teknisk linje på gymnasiet, kanske inte så många på våran skola men aja 😀
känner båda två i verkligheten och jag sägar att man inte ska klaga på dom som går teknik naturar J)/"¤#(#¤()/#¤)(/¤#L ! : )
April 2, 2001
June 17, 2001
Kom igen nu grabbar. Denna tråden handlade om hur man raggar muff
Jag brukar ta på mig en brun midjekort kavaj, Creme färjade vida tygbyxor och sen locka till en David Hasslehof frilla.
Shit vad det tänder brudar. Brukar även ha lite freestyle joddlandes i bakgrunden.
[ Detta Inlägg ändrades av: [NH] WIGGER den 2001-12-06 23:44 ]
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
July 21, 2001
men alla vet ju EGENTLIGEN att natur är helt överlägset..
hehe,
imponera på en kvinna? hmmm, varför försöka vara någon man inte är, då brukar det inte ålla mer än bara fö kvällen....
vafaan säger jag?!??!
Man ska alltid räkna gånger2 vad man druckit, säga att man är fotomodel men sattsar på sporten, "jag var tillsammans med prinsessan Madelene inofficiellt förut" allt som går!!! hahhaha
September 20, 2001
ääääh.. så j**la svårt är det inte bara å gå fram å hälsa med "Hej *censur*?" funkar d så funkar d... funkar d inte så är det bara å gå vidare ... yeye.. annars är d väl bara å vara så arrogant å jävlig som möjligt.. brudar brukar kunnas dras i skockar te uppblåsta j**la idioter=)
2 Guest(s)