September 12, 2001
Ja nidas..det där stämmer det du säger..kvinnorna brukar skockas runt dom största skitstövlarna men sedan efter dom åkt på en smäll säger dom oftas att dom vill ha snälla killar,det är bara det att det glömmer dom bort nästa gång dom knallar på krogen..då är det nya skitstövlar dom träffar..
Visst är det ironisk att snacka om snälla killar men faller för skitstövlar..
Det kan dom inte göra så mkt åt..det där sitter i generna nämligen..
May 15, 2001
June 17, 2001
Devlin:
Ditt party tick kan man ju utföra på annat sätt. Ta med en tjejkompis som också är i behov av att ragga. Sprid ut bland killarna på stället att hon är fet bra på bode det ena och det andra. Då flockas Bimboboysen runt henne och du tar bimboboysens flickvänner
Ett annat bra trick är att om 5-7 polare sammlar ihop lönen direkt när man har fått den, sätter in det på ett gemensamt konto (det blir ju ganska mycket pengar), drar en j****a massa kontoutdrag, sen så skriver man sitt telefon nummer på baksidan och delar ut dom till brudar på puben. Dom snyggaste (men trögaste) faller lätt på detta.
Detta är enligt test ett ganska bra "ragga muff" knep.
(O.B.S ingen av dom andra kontopolarna får göra det på din kväll på ditt ställe)
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
November 29, 2001
Flippad tråd. Jag brukar köra på mitt vanliga knep. Gå fram och fråga:
Usäkta mig, vilket kön är du?
Det är bra på flera sätt, för det första så garderar man sig mot transvetiter, för det andra så märker man om hon har humor, för det tredje så visar man att man själv har humor och nästan vad hon än svarar så kan man fråga om man får känna efter.
[ Detta Inlägg ändrades av: Meffo den 2001-12-07 11:42 ]
August 17, 2001
On 2001-12-06 22:38, Waco wrote:
On 2001-12-06 16:48, Roughack wrote:
jag känner han i verkligheten... bara han kan göra något så dumt...
jag tar avstånd....
en sak säger jag bara... han går tekniskt så det förklarar en hel del 😛
*skämt* vet att det finns normala personer som går teknisk linje på gymnasiet, kanske inte så många på våran skola men aja 😀känner båda två i verkligheten och jag sägar att man inte ska klaga på dom som går teknik naturar J)/"¤#(#¤()/#¤)(/¤#L ! : )
ÖHHHHH....???? känner jag dej...?!?!?! 😛
sen -"naturar J)/"¤#(#¤()/#¤)(/¤#L ! : )
" kan man juh bara hålla med om!!! 😀
February 11, 2001
February 11, 2001
On 2001-12-06 23:50, nidas wrote:
ääääh.. så j**la svårt är det inte bara å gå fram å hälsa med "Hej *censur*?" funkar d så funkar d... funkar d inte så är det bara å gå vidare ... yeye.. annars är d väl bara å vara så arrogant å jävlig som möjligt.. brudar brukar kunnas dras i skockar te uppblåsta j**la idioter=)
Du anar inte vad desperata kåta gymnasielever det finns här i staden asså. Det är bara o skörda två gånger per helg..
February 11, 2001
September 20, 2001
On 2001-12-07 23:10, Mattias aka [NH]TheGhozt wrote:
On 2001-12-06 23:50, nidas wrote:
ääääh.. så j**la svårt är det inte bara å gå fram å hälsa med "Hej *censur*?" funkar d så funkar d... funkar d inte så är det bara å gå vidare ... yeye.. annars är d väl bara å vara så arrogant å jävlig som möjligt.. brudar brukar kunnas dras i skockar te uppblåsta j**la idioter=)Du anar inte vad desperata kåta gymnasielever det finns här i staden asså. Det är bara o skörda två gånger per helg..
Vafan säger du? jag går ju sista året på gymnasiet .. hehe vi har vår beskärda del av kåta fruntimmer vi med iofs
February 11, 2001
1 Guest(s)