February 22, 2003
Arny wrote: Mår illa bara jag tänker på var ägg egentligen är och var de kommer ifrån. Som bekant kommer de ut från bakdelen av en äcklig höna. Meningen med ägget är att det ska vara befruktat och bli en kyckling. Inte vidrig mat åt människor!
eee jag gissar att du är vegan lr vegetarian
vart kommer alla grönsaker ifrån då om inte ett skitigt trädgårdsland 😮
November 4, 2001
Arny wrote: Mår illa bara jag tänker på var ägg egentligen är och var de kommer ifrån. Som bekant kommer de ut från bakdelen av en äcklig höna. Meningen med ägget är att det ska vara befruktat och bli en kyckling. Inte vidrig mat åt människor!
Allt som går att äta är väll till för att ätas..."Ifall det inte var meningen att man skulle äta djur, varför är dom då gjorda av kött?"
February 22, 2003
HELIX wrote: Ägg är fan skitgott.. Men idag har jag bara ätit 2... Får väl bli lite mer imorrn 🙂 Problemet med ägg är att man får ruttna gaser och det är lite irriterande på lan (Påsklan såklart :D)
jag förstår mig inte på LAN
betala för att sitta framför datorn
(lr det kanske var ett privat lan?)
June 28, 2001
BelGarath wrote: [quote=HELIX]Ägg är fan skitgott.. Men idag har jag bara ätit 2... Får väl bli lite mer imorrn 🙂 Problemet med ägg är att man får ruttna gaser och det är lite irriterande på lan (Påsklan såklart :D)
jag förstår mig inte på LAN
betala för att sitta framför datorn
(lr det kanske var ett privat lan?)
sociallt vettu, massa nissar framför sina datorer i samma rum istället för hemma.
1 Guest(s)