October 28, 2002
Callister wrote: [quote=Hauk][quote=Callister][quote=skiroy]Du glömde en till...
1 st admin som bannlyser. 😉
Coore wrote: Du glömde en...
1 moderator som låser tråden.
😉
Japp, därav den utmärkta benämningen: forumsmedlemmar. 😎
Så du menar på allvar att man inte är medlem iaf man är moderator? För att kunna vara moderator på ett forum måste man ju vara medlem?
Gör en googlesökning på phpBB innan du postar dumma påståenden om hur det fungerar!
Vad är det som klämmer i skon för våran alles provmedlem?
Inget alls. Men det som klämmer i din sko däremot är när du missade den uppenbara ironi och tydliga referensen till; "3 som skriver ”Gör en Googlesökning på byte av glödlampor innan ni postar inlägg om hur man byter glödlampor!”.
July 27, 2002
Hauk wrote: [quote=Callister][quote=Hauk][quote=Callister][quote=skiroy]Du glömde en till...
1 st admin som bannlyser. 😉
Coore wrote: Du glömde en...
1 moderator som låser tråden.
😉
Japp, därav den utmärkta benämningen: forumsmedlemmar. 😎
Så du menar på allvar att man inte är medlem iaf man är moderator? För att kunna vara moderator på ett forum måste man ju vara medlem?
Gör en googlesökning på phpBB innan du postar dumma påståenden om hur det fungerar!
Vad är det som klämmer i skon för våran alles provmedlem?
Inget alls. Men det som klämmer i din sko däremot är när du missade den uppenbara ironi och tydliga referensen till; "3 som skriver ”Gör en Googlesökning på byte av glödlampor innan ni postar inlägg om hur man byter glödlampor!”.
Jag var osäker på det faktiskt, iofs ska man ju fria istället för att fälla vid tvekning. 😉
July 12, 2005
OBS ...strömen måste vara avslagen,ja alltså inte påslagen eller gammal för då kanske din lampa inte funkar som det var tänkt.(eh vem har tänkt igentligen angående detta inlägg,denna tråden borde höra hemma hos LUMAS forum igentligen)
Sen det dära med fattningen den får man inte tappa. Det kan annars lätt bli övervåld för att få dit grejorna. :bgrin:
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=Callister]Jag var osäker på det faktiskt, iofs ska man ju fria istället för att fälla vid tvekning. 😉
I och för sig är det ofta bättre att fälla än fria. 😉
Och just nu sitter jag och håller i en glödlampa. 😮
Vad kan det betyda? :-k
Att du sitter och blir förbannad över att någon snodde ditt patent för glödlampan? :bgrin:
September 12, 2001
MoparPower wrote: [quote=skiroy][quote=Callister]Jag var osäker på det faktiskt, iofs ska man ju fria istället för att fälla vid tvekning. 😉
Att du sitter och blir förbannad över att någon snodde ditt patent för glödlampan? :bgrin:
Snygg pik. 😉
October 31, 2003
skiroy wrote: [quote=MoparPower][quote=skiroy][quote=Callister]Jag var osäker på det faktiskt, iofs ska man ju fria istället för att fälla vid tvekning. 😉
Snygg pik. 😉
Nja, har iofs alltid tänkt dig som en växelströmskille typ Tessla. Och därför hånskrattar du väl åt Edisons besatthet av likström.
1 Guest(s)