May 17, 2004
Bara för att jag skulle villja kolla om det stämmer det att 5% av alla mäniskor är homosexuella, ändast för att jag skulle vilja kolla hur bra det stämde. Av de jag umgås med så är vad jag vet bara en homosexuell så det med 5% känns lite långt borta.
Ni kan skippa allt skitsnack och alla fördommar är ni snälla.
May 10, 2002
zubbe wrote: Och om Peter Siepen är reggad på forumet, var är alternativet metrosexuell?
Ett praktexemplar på hur folk nu för tiden inte fan gör nånting riktigt. Vill man vara bögig ska man tamefan ta den i arslet on a regular basis och tacka och ta emot. Är en kvinna metrosexuell om hon gillar öl, inte sminkar sig och bajsar?
nä fyfan ska man göra något ska man göra det rätt, jävla fjollerier. 👿
July 13, 2004
Det här är coolt, nu gar jag fått i mig lite väll mycket med detta e bra. Själv är så jävla HETRO så det bara går.
Kom på mig själv med en flicka jag aldrig skulle gifta mig med men det gick för kvällen!
Ska bli intresant och se hur många homos det finns på ett hårdvaruforum! Tror dock som Json_81, att det inte finns så många på denna eller liknande "sajter".
Edit: Det va ett svårt beslut om jag skulle trycka på "Skicka" eller inte men det gick som det gick.
November 27, 2003
denstore wrote: [quote=Delph1]Känner ett par som spelar på bara egna planhalvan, men för min egen del är det den andra som gäller även om man gjort lite saker på skoj med lagkompisarna 😉
//Andreas
Du menar att man inte behöver vara homo för att man släpper till sin bäste vän?
😉
//Andreas
June 23, 2002
denstore wrote: [quote=Delph1]Känner ett par som spelar på bara egna planhalvan, men för min egen del är det den andra som gäller även om man gjort lite saker på skoj med lagkompisarna 😉
//Andreas
Du menar att man inte behöver vara homo för att man släpper till sin bäste vän?
:)R
Ni är så porriga. :bgrin:
Samma som Jerry för en gångsskull, han verkar inte sticka ut från mängden denna gången. ; )
3 Guest(s)