October 28, 2002
abishai wrote: [quote=zubbe]Och om Peter Siepen är reggad på forumet, var är alternativet metrosexuell?
Ett praktexemplar på hur folk nu för tiden inte fan gör nånting riktigt. Vill man vara bögig ska man tamefan ta den i arslet on a regular basis och tacka och ta emot. Är en kvinna metrosexuell om hon gillar öl, inte sminkar sig och bajsar?
nä fyfan ska man göra något ska man göra det rätt, j**la fjollerier. 👿
Du har precis gjort min dag. Jag tackar dig för det.
November 26, 2002
Hauk wrote: [quote=abishai][quote=zubbe]Och om Peter Siepen är reggad på forumet, var är alternativet metrosexuell?
Ett praktexemplar på hur folk nu för tiden inte fan gör nånting riktigt. Vill man vara bögig ska man tamefan ta den i arslet on a regular basis och tacka och ta emot. Är en kvinna metrosexuell om hon gillar öl, inte sminkar sig och bajsar?
nä fyfan ska man göra något ska man göra det rätt, j**la fjollerier. 👿
Du har precis gjort min dag. Jag tackar dig för det.
Japp, abishai går från klarhet till klarhet. :worship:
March 10, 2003
Tittar på siffrorna nu.. är väldans nära 5% iaf. Såvida inte någon ljugit.
Tror det finns mer än man tror då många inte är så öppna om det.
Känner själv några Bisexuella och Homosexuella personer. Dock är jag en av väldigt
få som vet om att dom är det.
Gissar på att det är för jobbigt att komma ut i samhället med det.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 11, 2003
dreamweaver wrote: [quote=denstore][quote=dreamweaver]Allmän fundering: Tycker bögar att det är extra skönt att skita? :-k 😛
Sett för mycket på Stefan och Krister, eller?
Nä...vilket bara kan betyda en sak: jag har tankar som kan kopplas till buskis-humor!!! :cy:
Jag har för mig att de sade i en sketch:
-"Det där med bögar är väl inte så konstigt. Det är ju som att skita, fast tvärt om....."
Buskisen är faktiskt tyvärr en klart utrotningshotad humorart.
Jag hade gillat S & K om det inte vore för deras förkärlek för lyteskomik. Dock så kan de vara jävligt lustiga ibland.
May 1, 2005
denstore wrote: Buskisen är faktiskt tyvärr en klart utrotningshotad humorart.
Jag hade gillat S & K om det inte vore för deras förkärlek för lyteskomik. Dock så kan de vara jävligt lustiga ibland.
Jag har aldrig gillat S&K, och kan tyvärr inte säga så mycket om buskis eftersom de är de enda jag stött på.
Iofs tycker jag det är klockrent roligt med han som går omkring med sin portfölj högt hållen och talar långsamt ("Deet kveettar laaa?"). Han lyckas verkligen trycka på självklara saker i vardagen och får det att verka roligt!
Exempel:
Kontrollant: Du får inte klättra i stegen när du är ensam! Kom ner! Det är olagligt!
Nissen: Jaaoo, men du är ju här nuuu.
Kontrollant: Jo, men du var ensam innan jag kom!
Nissen: Huur vet du deeet? Du var ju'nte häär.
Så enkelt - så roligt!
Klassikern:
Bilist: Flytta på dig!
Nissen: Vaaaooo?
Bilist: Flytta på dig! Jag flyttar inte på mig för en idiot!
Nissen: Nähä, men deet gör jaauug. *kliver åt sidan* :)R
Hoppsan, nu blev det OT. A ja, lite humor finns det alltid uttrymme för hoppas jag. 🙂
December 5, 2001
dreamweaver wrote: [quote=denstore]Buskisen är faktiskt tyvärr en klart utrotningshotad humorart.
Jag har aldrig gillat S&K, och kan tyvärr inte säga så mycket om buskis eftersom de är de enda jag stött på.
Iofs tycker jag det är klockrent roligt med han som går omkring med sin portfölj högt hållen och talar långsamt ("Deet kveettar laaa?"). Han lyckas verkligen trycka på självklara saker i vardagen och får det att verka roligt!
Exempel:
Kontrollant: Du får inte klättra i stegen när du är ensam! Kom ner! Det är olagligt!
Nissen: Jaaoo, men du är ju här nuuu.
Kontrollant: Jo, men du var ensam innan jag kom!
Nissen: Huur vet du deeet? Du var ju'nte häär.
Så enkelt - så roligt!
Klassikern:
Bilist: Flytta på dig!
Nissen: Vaaaooo?
Bilist: Flytta på dig! Jag flyttar inte på mig för en idiot!
Nissen: Nähä, men deet gör jaauug. *kliver åt sidan* :)R
Hoppsan, nu blev det OT. A ja, lite humor finns det alltid uttrymme för hoppas jag. 🙂
Olvert eller nåt sånt heter han...så jävla bra 😀
Gillar S&K f.ö. 🙂
1 Guest(s)