July 29, 2003
:d jag låna en polares legg .. alla säger att vi e skit lika.. så stod jag i kön så typ va jag där med typ 6pers varav 2 hade fyllt 18 och resterande hade lånade leg. alla kom in utan problem då vakten börja kolla på mitt lånade så sa han hur lungt som hellst " det här é inte du " o lyfte bort mig 😛 haha
därav Me need a facking Id-card 😉
October 2, 2003
Marcan- wrote: [quote=Sortima]Danskarna gnäller väl en hel del över Barsebäck ?? kan bero på att dom vill sälja kolkraft ??
Hahaha.
FonzzziE wrote: Hur många har/har haft falsklegg
Har faktiskt inte haft något och nu fyller jag om mindre än 2veckor.
Och vem har sagt att det är 18 på alla ställen? 🙄
March 14, 2001
Bennos wrote: [quote=Marcan-][quote=Sortima]Danskarna gnäller väl en hel del över Barsebäck ?? kan bero på att dom vill sälja kolkraft ??
Hahaha.
Och vem har sagt att han blir 18 om 2 veckor?
Aldrig haft, ej heller haft nån anledning att införskaffa ett.
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
October 2, 2003
Snorch wrote: [quote=Bennos][quote=Marcan-][quote=Sortima]Danskarna gnäller väl en hel del över Barsebäck ?? kan bero på att dom vill sälja kolkraft ??
Hahaha.
Och vem har sagt att han blir 18 om 2 veckor?
haha visste att den skulle komma. Men jag kan slå vad om att han blir det. Syna min bluff om du vill. "All in"
2 Guest(s)