February 12, 2006
February 12, 2006
November 8, 2004
-d-himself- wrote: Aldrig sett en bra svensk film, och beck är då fan inge bättre, det ända man gillar med dom är gunvald, och det var kul dom första 3 filmerna, nu är det bara samma sak hela tiden
hollywood ftw.
Måste bara säga att Hollywood spottar ut sig en del bra filmer men otroligt många som absolut inte håller måttet. Och att det inte skulle finnas någon bra svensk film är ju rent skitsnack.
Men angående Beck så tror jag inte det kommer några nya 🙄
July 18, 2003
Malkovic wrote: [quote=-d-himself-]Aldrig sett en bra svensk film, och beck är då fan inge bättre, det ända man gillar med dom är gunvald, och det var kul dom första 3 filmerna, nu är det bara samma sak hela tiden
hollywood ftw.
Måste bara säga att Hollywood spottar ut sig en del bra filmer men otroligt många som absolut inte håller måttet. Och att det inte skulle finnas någon bra svensk film är ju rent skitsnack.
Men angående Beck så tror jag inte det kommer några nya 🙄
självklart, kommer hur mkt skit som helst från holly också, men jag har då aldrig sett en bra svensk film, vi har typ 15 svenska skådespelare också så det är samma skådespelare i 99% av filmerna
January 8, 2005
-d-himself- wrote:
självklart, kommer hur mkt skit som helst från holly också, men jag har då aldrig sett en bra svensk film, vi har typ 15 svenska skådespelare också så det är samma skådespelare i 99% av filmerna
Ondskan tyckte jag en bra film, även Storm var bra, jag antar att du vet att det är olika tycke om saker och ting bland oss människor.
du kanske tycker svenska språket är "löjligt" gentemot "engelska" språket, då kan man ju undra varför, antagligen för att du sätt flera tuffa amerikanska filmer med knuttar i som säger "f*ck, sh*t" etc, vilket i svenska filmer inte funkar då "'sk*t, hel*ete" etc inte är lika "häftigt" ?
jag tror mycket hänger på språket, att svenskan känns mer budget.
jag tycker också att sverige har producerat en hel del bra filmer, men har man synsättet som jag beskrivit ovan, kvittar det vilken svensk film du sätt, du kommer ändå tycka mindre om den efteråt.
1 Guest(s)