August 16, 2003
någon släktträff där någon gammal 80+ årig tant använde någon stor klump, wtf vad är det där? var en analog kamera, annars så har jag nog inte änns sett analoga kameror på flera år.
fyr och fin systemkamera för massor med tusenlappar bra märke massa optik osv, gick för 1krona eller motsvarande på Tradera för ett tag sedan, vem vill ha skiten?
February 3, 2003
Analogt? Vad är det? :bgrin:
Nej, kör digitalt här. Min farbror har dock kvar en fin analog systemkamera, men den har nog inte används på ett halvt årtionde, minst. Det är enklare med en digital motsvarighet.
Dock känner jag mig alltid väldigt paranoid när det kommer till bilder på datorn. Känns som att det är en större chans att de försvinner. Visst försöker man köra backups hela tiden, men alltid ska man lyckas missa något. Som bilderna ifrån Dreamhack Winter -06 #-o :bash:
June 30, 2003
Jag har en Canon A1 från början av 80-talet som jag fick av min far.
Den har en extra motor också. Dock fotar jag ytterst sällan med den. För det är dyrt och jag vill inte att den ska gå sönder. Den har ett visst sentimental värde och jag använder den bara på högst speciella tillfällen.
Annars fotar jag med Canon 40D digital system till vardags.
November 27, 2003
T0FFE wrote: Då jag gick Media på gymnasiet så fotades det ganska mycket analogt under ett års tid då.
Gick inte media, men läste ju "Estetisk verksamhet" och valde att fokusera på fotografering då.
Jävla fuckad kurs annars. Fattar inte hur den kunde vara obligatorisk på ett program som är helt intriktat mot naturvetenskap. Värdelöst.
//Andreas
1 Guest(s)