July 14, 2002
Sitter här och funderar(lätt berusad efter en uppesittarkväll) hur många riktiga polare har ni?
Själv så har jag 3 st "riktiga" kompisar, alltså såna som man vet att man kan ringa 4 på morgonen och säga att man har varit på en jävla fest och skulle behöva skjuts hem, du behöver bara köra 35mil för att plocka upp mig. 😮
Sen har man ju några bekanta/halvpolare som man inte är helt säker på vart man har dom. Nåt som jag har funnit intressant är att 2 av mina "riktiga" polare har jag blivit polare med efter att jag fyllde 20. Den tredje har jag känt sen jag var 12-13år.
Bara en fundering så här i inatten.......fick en flaska vin av en av mina kompisar p.g.a att han hade fått låna min motorvärmarstolpe i ett år........ja ja, jag blev lite sentimental av den oväntade gesten......
När jag ändå svamlar på här så vill jag önska alla er på forumet en GOD JUL......
Ps. är det 2 m i svam(m)lar?
November 26, 2002
LousyLamer wrote: Själv så har jag 3 st "riktiga" kompisar, alltså såna som man vet att man kan ringa 4 på morgonen och säga att man har varit på en j**la fest och skulle behöva skjuts hem, du behöver bara köra 35mil för att plocka upp mig. 😮
Jag har ju föräldrar, och de flesta av mina kompisar har ju inte körkort, så några såna kompisar har jag ju inte direkt 🙂
September 26, 2001
vet faktiskt inte... 1 lr 2 RIKTIGA kompisar..
Sen har jag tappat kontakten med en jävla massa sen jag började gymnasiet för 3 år sedan, och klasskompisarna är väl inga direkta klasskompisar, umgås aldrig med dem, men sen har jag väl en massa "låtsas" kompisar, som man umgås med på fester å så..
Ne, usch vad jag svamlar..
June 20, 2002
inga sen jag fick min första ADSL-uppkoppling... 🙂
nej, ärligt talat, 1 st flickvän + 2 som var riktigt nära kompisar... sen jag fick flickvän + uppkoppling kan de nog bara klassas som hyfsat nära kompisar... 😉
edit: måste tillägga... det värsta med att ha flickvän är inte att man tappar kontakten med sina nära vänner, för det gör man inte... däremot "kompisarna" - de som man normalt umgås med men inte kan klassas som nära vänner försvinner på löpande band...
February 9, 2002
LousyLamer wrote:
Själv så har jag 3 st "riktiga" kompisar, alltså såna som man vet att man kan ringa 4 på morgonen och säga att man har varit på en j**la fest och skulle behöva skjuts hem, du behöver bara köra 35mil för att plocka upp mig. 😮
Ha, ha, skulle en polare be mig om det skulle jag skrattat åt honom i telefon, och gott snarkat vidare 😀 Näru, en riktig kompis vet att värdera sina kompisars bekvämlighet högre än ens egen.
Satt en gång i polisförhör i ett rum anklagad för ett brott, medan en polare satt och blev förhörd i ett annat, anklagad för samma brott. Vi tog båda själva på oss hela skulden, och förnekade helt att den andre hade gjort något. När förhörarna sa till mig att polarn sa att han hade gjort det själv, sa jag att han ljög för att skydda mig. Detsamma sa han när han hörde samma sak om mig. Att skuld fanns var uppenbart, så någon av oss var tvugen att ha gjort det.
Det kan man väl kalla polare, typ.
June 16, 2002
June 18, 2001
NBK wrote:
Satt en gång i polisförhör i ett rum anklagad för ett brott, medan en polare satt och blev förhörd i ett annat, anklagad för samma brott. Vi tog båda själva på oss hela skulden, och förnekade helt att den andre hade gjort något. När förhörarna sa till mig att polarn sa att han hade gjort det själv, sa jag att han ljög för att skydda mig. Detsamma sa han när han hörde samma sak om mig. Att skuld fanns var uppenbart, så någon av oss var tvugen att ha gjort det.
Det kan man väl kalla polare, typ.
Här följer lätt en följdfråga; behöver jag ställa den, eller kan du svara ändå? 🙂
2 Guest(s)