August 11, 2005
ViU wrote: Förra sommaren/hösten låg jag runt 500-800 varje månad, känner en tjej som skickade runt 1000 per månad också. Orsaken till att det blev så många var att både hon och jag hade ett abonemang som gav oss 1000sms per månad inkluderade i 90 kr's månadsavgift. Har dock bytit bort det abonemanget och ringer numera så en 50st per månad blir det nu.
Haha, låter ju som om ni skickade messen mer för just messandets skull än för något annat 😀
Nja, mellan 0 och 3 kanske..
Ganska sällan iaf..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
Sardaukar wrote: NOLL
Brukar fylla på mitt kontantkort med en hundring varje år för att få behålla mitt nummer.
Aha, då använder jag min mobil mer än dej då ..
Trodde jag var ganska snål, tankar min lur med ca: 100:-/Månaden..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 5, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Sardaukar]NOLL
Brukar fylla på mitt kontantkort med en hundring varje år för att få behålla mitt nummer.
Aha, då använder jag min mobil mer än dej då ..
Trodde jag var ganska snål, tankar min lur med ca: 100:-/Månaden..
Jo, jag har den mest för att andra ska få tag på mig.
January 4, 2001
ViU wrote: Förra sommaren/hösten låg jag runt 500-800 varje månad, känner en tjej som skickade runt 1000 per månad också. Orsaken till att det blev så många var att både hon och jag hade ett abonemang som gav oss 1000sms per månad inkluderade i 90 kr's månadsavgift. Har dock bytit bort det abonemanget och ringer numera så en 50st per månad blir det nu.
500-800 i månaden alltså, var det lunarstorms "lajv" alla gick till eller?
July 11, 2002
abishai wrote: [quote=Smirnoff]ni med noll SMS
Hur pass sociala är ni ?
Svarar på det med en ny fråga: Hur pass social är du som skickar textmeddelanden istället för att ringa och prata?
Visst, men fortfarande att skicka ett SMS till en person betyder att man bryr sig om personen. dvs är man social.
Lika gärna ringa, dock så får man lägre nota med SMS.
2 Guest(s)