May 10, 2002
skiroy wrote: [quote=pcw]SMS är till för folk som inte kan uttrycka sig verbalt.
Eller för folk som inte kan prata i telefon på grund av att dom inte hör !
Korkat inlägg av dig där. :/
Så dom som inte kan höra räknas inte till folk som inte kan uttrycka sig verbalt över telefon?
Vad är det man säger.. ropa inte hej före du är över ån?
February 23, 2004
skiroy wrote: [quote=pcw]SMS är till för folk som inte kan uttrycka sig verbalt.
Eller för folk som inte kan prata i telefon på grund av att dom inte hör !
Öh ja? Det stämmer också bra. Har jag antytt något annat?
skiroy wrote:
Korkat inlägg av dig där. :/
Kan inte direkt hålla med om att det var korkat men ditt var inte särskilt klyftigt å andra sidan.
September 12, 2001
abishai wrote: Så dom som inte kan höra räknas inte till folk som inte kan uttrycka sig verbalt över telefon?
Vad är det man säger.. ropa inte hej före du är över ån?
Då kan jag tala om för dig att jag inte hör men kan uttrycka mig verbalt.
Det fungerar dock inget vidare för mig att prata i telefon då jag inte HÖR vad motparten säger. Ja jag klassas som döv faktiskt
Men snacka kan jag...ropa inte hej före du är över ån själv. 😉
pcw wrote: Öh ja? Det stämmer också bra. Har jag antytt något annat?
Javisst har du det. Indirekt så syftar du på att alla som inte kan höra inte kan uttrycka sig verbalt.
February 23, 2004
skiroy wrote:
Javisst har du det. Indirekt så syftar du på att alla som inte kan höra inte kan uttrycka sig verbalt.
Nej nu handlar den här tråden om SMS och mobiltelefoner. Och min åsikt står jag fortfarande fast vid att SMS är till för folk som inte kan uttrycka sig verbalt (på telefon för att göra det mer förståeligt då).
1 Guest(s)