January 18, 2003
Haha, trodde du mena hur många tjejer man haft sex med när jag läste rubriken först 🙂
Men till ämnet: 25 år, ett förhållande som jag blev fruktansvärt bränd i och därigenom ser jag inte när jag vill ha ett förhållande igen... "Alla tjejer dom är dum i huvve, själv har man endast ett fel, man är en jävla idiot"....
July 8, 2003
Gueno wrote: 22 år, ingen. 🙄 :bgrin:
Du har inte missat något, vad glad att du har datorn. Den är bättre enligt följade priciper (tror jag skrivit dem tidigare men de tål att upprepas):
1. En dator sårar en inte.
2. En dator lämnar en inte.
3. En dator strular inte (om den gör det är det oftast ditt fel).
4. En dator går att uppgradera. =)
November 9, 2002
caged wrote: [quote=Gueno]22 år, ingen. 🙄 :bgrin:
Du har inte missat något, vad glad att du har datorn. Den är bättre enligt följade priciper (tror jag skrivit dem tidigare men de tål att upprepas):
1. En dator sårar en inte.
2. En dator lämnar en inte.
3. En dator strular inte (om den gör det är det oftast ditt fel).
4. En dator går att uppgradera. =)
hmm, för att inte missa nått, så får du nog borra ett fint insugshål i datorn också:)
July 18, 2003
18 år
2 (en av dessa var jag ihop med i 1 år och i den andra är jag fortfarande tillsammanes med, snart 8 månader) seriösa och ett flertal oseriösa!
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
May 2, 2003
29 tunga år
1 som varade i 6 år och gav mig en underbar son
1 som varade 1 år och gav mig inget annat än bekymmer
1 som i detta nu håller på att ta slut pga att vi bråkar och att det ALLTID är mitt fel enligt henne.
Orkar inte mer nu, skiter detta sig så kommer jag alldrig mer, tro mig, alldrig mer ha ngn brud!
2 Guest(s)