July 8, 2003
Xuestor wrote: [quote=caged][quote=Gueno]22 år, ingen. 🙄 :bgrin:
Du har inte missat något, vad glad att du har datorn. Den är bättre enligt följade priciper (tror jag skrivit dem tidigare men de tål att upprepas):
1. En dator sårar en inte.
2. En dator lämnar en inte.
3. En dator strular inte (om den gör det är det oftast ditt fel).
4. En dator går att uppgradera. =)
hmm, för att inte missa nått, så får du nog borra ett fint insugshål i datorn också:)
Ähh, behövs inte. Tränar man tillräckligt mycket så man har träningsverk i hela kroppen så är sex det SISTA man tänker på. =)
February 1, 2002
caged wrote: [quote=Xuestor][quote=caged][quote=Gueno]22 år, ingen. 🙄 :bgrin:
Du har inte missat något, vad glad att du har datorn. Den är bättre enligt följade priciper (tror jag skrivit dem tidigare men de tål att upprepas):
1. En dator sårar en inte.
2. En dator lämnar en inte.
3. En dator strular inte (om den gör det är det oftast ditt fel).
4. En dator går att uppgradera. =)
hmm, för att inte missa nått, så får du nog borra ett fint insugshål i datorn också:)
Ähh, behövs inte. Tränar man tillräckligt mycket så man har träningsverk i hela kroppen så är sex det SISTA man tänker på. =)
tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
July 8, 2003
Starscream wrote: tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
Det kan bli så men oftast blir jag av med den överskottsenergi som brukar gå till sex. Dessutom, har man sån träningsverk att man knappt kan ta sig ur sängen eller klä på sig så är inte sex så önskvärt. Man vill helst inte röra sig alls. =)
February 1, 2002
caged wrote: [quote=Starscream]tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
Det kan bli så men oftast blir jag av med den överskottsenergi som brukar gå till sex. Dessutom, har man sån träningsverk att man knappt kan ta sig ur sängen eller klä på sig så är inte sex så önskvärt. Man vill helst inte röra sig alls. =)
hehe.. kör du bara helkroppspass? 🙂
March 11, 2003
tobbeviking wrote: 29 tunga år
1 som varade i 6 år och gav mig en underbar son
1 som varade 1 år och gav mig inget annat än bekymmer
1 som i detta nu håller på att ta slut pga att vi bråkar och att det ALLTID är mitt fel enligt henne.
Orkar inte mer nu, skiter detta sig så kommer jag alldrig mer, tro mig, alldrig mer ha ngn brud!
Skräm nu inte de oerfarna, unga grabbarna. Även om man ibland funderar på att bli evig ungkarl, så nog fan trillar man dit igen. Konstigt bara att det är de där sjuka, knäppa tjejerna man alltid hittar. Varför skall det vara så svårt att finna en vettig, enkel tjej, som inte försöker förändra en till något man inte vill vara. 🙂
July 8, 2003
Starscream wrote: [quote=caged][quote=Starscream]tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
Nej, men det räcker att du har träningsverk någonstans för att man inte vill röra sig mer. =)
December 7, 2001
caged wrote: [quote=Starscream][quote=caged][quote=Starscream]tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
Nej, men det räcker att du har träningsverk någonstans för att man inte vill röra sig mer. =)
beror på hur man definierar "träningspass" själv kallar ja de ren rutin :bgrin:
February 1, 2002
caged wrote: [quote=Starscream][quote=caged][quote=Starscream]tycker det är tvärsom, eftersom testonivån höjs så blir man mer sugen på p0rr..
Tränar jag armar så kan jag lungt använda benen o tvärsom... men de är kanske lite tråkigt o ligga raklång bara 😉
3 Guest(s)