November 16, 2002
Gueno wrote: [quote=Garfzez]Lyckades dra på mig nån jevla svamp senast.. måste kolla upp det där.. :cy:
Skyll dig själv klantarsel!
ähh hur faen ska han veta att hon hade grus i musen det va väl knappast så att hon gick o skylta med det o sen kanske hon inte ens visste om det själv
June 9, 2003
Toohoo, fan vad häftigt, en female has joind the chanel.
yo, bruden, vill du komma över o kolla in min nya klockning (brukar i vanliga fall inte ragga på nätet men w.t.f., kunde förövrigt inte låta bli )
EDIT:
Som lite grädde på moset kan jag försäkta dig om att jag vet vilket hål man skall träffa 8)
January 23, 2002
Aundrey wrote: Toohoo, fan vad häftigt, en female has joind the chanel.
yo, bruden, vill du komma över o kolla in min nya klockning (brukar i vanliga fall inte ragga på nätet men w.t.f., kunde förövrigt inte låta bli )
EDIT:
Som lite grädde på moset kan jag försäkta dig om att jag vet vilket hål man skall träffa 8)
hehe, ja med tanke på vad du posta här så vet du väl det nu men vetifasen om jag skulle lita på att du hittar rätt eftersom du var tvungen å fråga hur många det fanns, om jag var tjej alltså. 😀
June 9, 2003
June 9, 2003
June 9, 2003
January 23, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Garfzez]Lyckades dra på mig nån jevla svamp senast.. måste kolla upp det där.. :cy:
HAHA :hehe: :bgrin:
Som man märker så är vi väldigt seriösa och mobbar inte varandra för diverse saker i detta forumet.
Inlägget ovan och en del andra inlägg som t.ex. de flesta som innefattar Didi, Gueno och MrWiezel är ypperliga exempel på detta. :bgrin:
November 16, 2002
Gueno wrote: [quote=Metz]ähh hur faen ska han veta att hon hade grus i musen det va väl knappast så att hon gick o skylta med det o sen kanske hon inte ens visste om det själv
Finns kondom..
"Använd hellre 2 än ingan alls!"
Jo men om det var hans flickvän så litar man väl på sin käresta inte sant Gueno
@Aundrey: yo, bruden, vill du komma över o kolla in min nya klockning (brukar i vanliga fall inte ragga på nätet men w.t.f)
HAHAHAHAHAHAHAHA den bästa raggningsrepliken jag hört någonsin den kommer garanterat funka på absolut alla brudar som inte har något som helst vett i huvvet och älskar datorer o finniga datornördar
August 20, 2001
Aundrey wrote: nej, men vi är allmänt ganska snälla killar, visst kan nån bli lite sne, Didi ger typ folk blåmärken och Blekingen får aldrig vara med....
Hmm... Har jag gett folk blåmärken??? Kommer jag inte ihåg???
MrWeizel wrote: [quote=Marcan-]Självklart inte, har ju funnit feminima typer här sedan länge 😀
*host Gueno, DiDi och Bella(BelGarath)* :bgrin:
:arg:
2 Guest(s)