November 2, 2004
Nu är det så att jag har hittat ett gammalt NES-spel, Zelda II: The adventures of Link, guldfärgad kassett med originalkartong (kartongen är dock väldigt sliten =P) En kompis till mig säger att det kan vara värt en hel del. Hur mkt kan det här spelet vara värt? Kan det överhuvudtaget vara värt mer än en hundring?! =P
July 18, 2003
Tror inte du får särskilt mycket för det tyvärr.
Hade det varit Zelda 1 så hade du kanske kunnat få 400 lr något.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
November 27, 2003
HomeBurneR wrote: Det dryga är att när man säljer spelen till butikerna så bryr de sig inte så mycket om skicket på spelen.
Vad är det för skumma butiker du säljer till egentligen :wide: ?
Jag har aldrig sålt ett spel till en butik där dom inte har som policy att undersöka skicket på spel och kartong.
//Andreas
January 5, 2005
Kika på spelbutiken.se:
http://www.spelbutiken.se/php-.....hp?kat=nes
175:-
275:- om du byter mot ett annat spel
February 3, 2005
Om du inte har chrono trigger fortfarande inplastad så är det nog inte många spel som är värda o ha 😉
Jag hade tydligen sjävl fått chrono trigger då det var nytt i present..
Tydligen hade föräldrarna glömt av min födelsedag för det var en resa inblandat o det blev på hylland tills 1 år sen 😉 nu är spelet mer värt än vad det var då..
Har plasten kvar =)
1 Guest(s)