November 8, 2002
BelGarath wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=BelGarath]HAN ÄR INTE BARA ETTT TROLL HAN FUSKAR PÅ CS OCKSÅ.... 😀
Nu hänger jag inte med? Fuskar jag ? nejnejnej icke då...
och Mind, Bra att du förstår.
du fuskar som fan jag såg ju bilderna på sidan! 👿
Hahaha, det är min kompis bilder... Alltså rätt roliga screens... Blir anklagad för fusk ganska ofta 😛
Finn de nå härligare än att bli anklagad för fusk om man nu inte fuskar? NEJ! 😀
November 8, 2002
Iceman wrote: [quote=Coore]hur mycket snus man har haft inne som mest? hmm... svår fråga.. men man har ju fått något ryck någon gång å tar rejält stora för att se om det går... mellan 1/4-1/5 dosa kanske...
Jasså, snackar vi lössnus? En paj på ½ dosa är rekordet :bgrin:
kan man få se bildbevis? som jag har
April 1, 2001
Blue_Moon_ wrote: [quote=Iceman][quote=Coore]hur mycket snus man har haft inne som mest? hmm... svår fråga.. men man har ju fått något ryck någon gång å tar rejält stora för att se om det går... mellan 1/4-1/5 dosa kanske...
Jag tog inga bilder på eländet, så dum kan man ju inte va 😀
November 8, 2002
Iceman wrote: [quote=Blue_Moon_][quote=Iceman][quote=Coore]hur mycket snus man har haft inne som mest? hmm... svår fråga.. men man har ju fått något ryck någon gång å tar rejält stora för att se om det går... mellan 1/4-1/5 dosa kanske...
Jag tog inga bilder på eländet, så dum kan man ju inte va 😀
Dum?? :wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide::wide:
Alltså du måsteju kunan bevisa dina bedrifter, inte bara komma å skrya här.... Bildbevis! Storkäft! 😀
December 22, 2000
Coore wrote: Blue_Moon_ vad hade du förväntat dig att få för kommentar när du slänger upp den bilden igentligen? 🙂
Ser ut som om du har lekt lite i photoshop...
haha, sjyssta klubben! 🙂 Killen slänger upp en bild på sig själv och du säger att han har lekt i photoshop! 🙂 HAHA!
June 28, 2001
[Iceboy wrote: ][quote=Coore]Blue_Moon_ vad hade du förväntat dig att få för kommentar när du slänger upp den bilden igentligen? 🙂
haha, sjyssta klubben! 🙂 Killen slänger upp en bild på sig själv och du säger att han har lekt i photoshop! 🙂 HAHA!
tecken på att man borde ändra vanorna lite.
February 12, 2003
Blue_Moon_ wrote: hör inte till ämnet men kolla in denna LIVE WEBCAM
förefest nånstans i falköping! HAHA
Nej jag missade fjortisarna, kommer dom någon mer gång?
November 8, 2002
Mind wrote: [quote=[Iceboy]][quote=Coore]Blue_Moon_ vad hade du förväntat dig att få för kommentar när du slänger upp den bilden igentligen? 🙂
tecken på att man borde ändra vanorna lite.
Alltså fy fan va elaka ni är mot mig! Så jävla risig ser ja väl inte ut?? Å du mind, du är ju bara avundsjuk för att jag får in mera snus än dig i munnen! 😮
3 Guest(s)