Hur mycket behöver ni innan ni är fulla?|Page 5|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Hur mycket behöver ni innan ni är fulla?
Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
sp_UserOfflineSmall Offline
415200
September 17, 2003 - 8:00 pm
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: -"marit bergman.", sa hon.

Vem är det? :hmm:

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1103
415210
September 17, 2003 - 8:10 pm
sp_Permalink sp_Print

...eftersom ingen verkar något musikintresserade och därför inte vet vem marit bergman är så var det mindre roligt.. :arg:

skitsamma. cry

oxiswoofer
Member
Medlem
Forum Posts: 2101
415391
September 18, 2003 - 6:28 am
sp_Permalink sp_Print

fan vad klen man känner sig då....efter 1.5 dl starksprit så e jag totalt borta..
efter en 2.25a känns det....

Vajsman
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 929
415401
September 18, 2003 - 6:58 am
sp_Permalink sp_Print

aahh..hur orkar ni med all jädra vodka. smakar ju röööv. Sen å sitta å blanda med red bull för å få nån någorlunda välsmakande mix är ju jobbigt..=)

4.5 cider å sort guld 5.8 e det som gäller.

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
415505
September 18, 2003 - 10:17 am
sp_Permalink sp_Print

oxiswoofer wrote: fan vad klen man känner sig då....efter 1.5 dl starksprit så e jag totalt borta..

Om jag hade varit du hade jag bara tackat och tagit emot.. tänk vad billigt du kommer undan varje gång! 8)

Hauk
Member
Medlem
Forum Posts: 4055
415533
September 18, 2003 - 10:53 am
sp_Permalink sp_Print

Jiggly vad heter dom i cosmic gate då? vet du inte? fan, du är ju inte alls musikintresserad. pffffffffft.

vem fan är marit bergman?!

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
415574
September 18, 2003 - 11:50 am
sp_Permalink sp_Print

Hauk wrote: Jiggly vad heter dom i cosmic gate då? vet du inte? fan, du är ju inte alls musikintresserad. pffffffffft.

vem fan är marit bergman?!

Om man överhuvudtaget hade lyssnat NÅGOT på P3, eller populärmusik under sommaren så borde man veta vem hon är.

Jag vet fan inte vad ett synth-band eller kanske dödsmetalband från turkiet har för bandmedlemmar, men det hör ju inte heller direkt till dagens populärmusik.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
415589
September 18, 2003 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

BelGarath wrote: Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..

"You can have fun without the Devils urine"

Det mottot har jag kommit på aldeles själv

Jag tycker de är skrattretande med människor som tycker de är skitballa o dricka massa skit...har en polare som nyligen har börjat supa..han snackar som en fjortis och det är inte speciellt kul att höra på honom när han snackar massa skit så som: ÅÅ idag ska jag supa som faaan blablabla

Tur att man har andra vänner med mer intelligens

Du behöver(ska) inte dricka som en fjortis. Men helt ärligt så är en fest ganska stel om alla är 100% nykra samma sak med gamla gubbmiddagar, fast det är ännu värre om hälften spyr på toletten 😀 Visst är det sorgligt men eftersom det fungerar så varför inte utnyttja det. Lovar att du kommer vara ute å dricka med din polare (eller andra) om 1-2 år 😉 Om inte annat så för att träffa nya människor, vilket man knappast gör framför datorn :cy: (chatt räknas inte, nej det gör det inte acceptera det bara)

Jiggly
Kommer du hit ofta?
Medlem
415590
September 18, 2003 - 12:34 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: [quote=BelGarath]Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..

Jag tycker de är skrattretande med människor som tycker de är skitballa o dricka massa skit...har en polare som nyligen har börjat supa..han snackar som en fjortis och det är inte speciellt kul att höra på honom när han snackar massa skit så som: ÅÅ idag ska jag supa som faaan blablabla

Du behöver(ska) inte dricka som en fjortis. Men helt ärligt så är en fest ganska stel om alla är 100% nykra samma sak med gamla gubbmiddagar, fast det är ännu värre om hälften spyr på toletten 😀 Visst är det sorgligt men eftersom det fungerar så varför inte utnyttja det. Lovar att du kommer vara ute å dricka med din polare (eller andra) om 1-2 år 😉 Om inte annat så för att träffa nya människor, vilket man knappast gör framför datorn :cy: (chatt räknas inte, nej det gör det inte acceptera det bara)

Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.

Deadleg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 475
415740
September 18, 2003 - 3:52 pm
sp_Permalink sp_Print
-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
416082
September 18, 2003 - 8:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: [quote=Elias667][quote=BelGarath]Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..

Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.

Mina kompisar tycker jag är galnare när jag är nykter, de säger att jag blir "normal" när jag är full... laugh laugh laugh

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
416091
September 18, 2003 - 8:47 pm
sp_Permalink sp_Print

typ 30 st gelehallon och en öl, sen räcker det för dagen.

weeee fredag imorn.

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416147
September 18, 2003 - 9:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Mind wrote: typ 30 st gelehallon och en öl, sen räcker det för dagen.

weeee fredag imorn.

Och vad är de gelehallonen preppade me då?

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
416155
September 18, 2003 - 9:40 pm
sp_Permalink sp_Print

oxiswoofer wrote: fan vad klen man känner sig då....efter 1.5 dl starksprit så e jag totalt borta..

klen ? nejdå, det beror på massa olika faktorer, som tex kropsmassa, och ämnesomsättning osv.
Och förståsshur många partypolare du har, hur mkt du röjer på helgerna, hur många som bjuder dig på fester, hur rolig folk tycker du är, hur ofta folk tycker du är värd att bjuda på sprit.

:blink:
ne seriöst finns det inte mkt fördelar med att tåla mkt sprit.
enda jag kan komma på är att stila för fjortisar och supa folk under bordet när man är ute på hemliga uppdrag utskickat av SÄPO.

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
416292
September 19, 2003 - 5:55 am
sp_Permalink sp_Print

Jiggly wrote: Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.

w0rd... mera öl åt folket!

Imperial Tim
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 317
416294
September 19, 2003 - 6:03 am
sp_Permalink sp_Print

Jag behöver en 12 till 14 öl, har jag märkt.. För ett tag sen var jag på förfest en av mina polare tog en hel 70tis sen försvann han men hittade honom långt ner i en backe nere i en skog där han då sov...... Crack

caged
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1576
416310
September 19, 2003 - 7:05 am
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=Jiggly]Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.

w0rd... mera öl åt folket!

Jag var nykterist tills jag var 20, sen i samband med högskolan bröt helvetet lös. =) Festade järnet varenda helg i ett år, eller två gånger varje helg i ett år. Fast nu har jag lugnat ner mig igen. Fick det ur systemet och är nöjd. Kanske festar ibland bara, fast oftast så kanske man går ut och tar en cider och pratar. Inget mer inget mindre.

Gueno
Member
Medlem
Forum Posts: 9881
416339
September 19, 2003 - 8:17 am
sp_Permalink sp_Print

Är det bara jag här som tycker att öl är äckligt? :spy:

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
416356
September 19, 2003 - 8:42 am
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Är det bara jag här som tycker att öl är äckligt? :spy:

Cider är godare men då blir man ju kallad kärring. :arg:

Coore
Member
Medlem
Forum Posts: 6002
416362
September 19, 2003 - 8:53 am
sp_Permalink sp_Print

Gueno wrote: Är det bara jag här som tycker att öl är äckligt? :spy:

Nej då.. min syrra på 13år tycker inte om öl heller... :bgrin:

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 562
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL