October 11, 2002
Hauk wrote: Jiggly vad heter dom i cosmic gate då? vet du inte? fan, du är ju inte alls musikintresserad. pffffffffft.
vem fan är marit bergman?!
Om man överhuvudtaget hade lyssnat NÅGOT på P3, eller populärmusik under sommaren så borde man veta vem hon är.
Jag vet fan inte vad ett synth-band eller kanske dödsmetalband från turkiet har för bandmedlemmar, men det hör ju inte heller direkt till dagens populärmusik.
July 13, 2002
BelGarath wrote: Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..
"You can have fun without the Devils urine"
Det mottot har jag kommit på aldeles själv
Jag tycker de är skrattretande med människor som tycker de är skitballa o dricka massa skit...har en polare som nyligen har börjat supa..han snackar som en fjortis och det är inte speciellt kul att höra på honom när han snackar massa skit så som: ÅÅ idag ska jag supa som faaan blablabla
Tur att man har andra vänner med mer intelligens
Du behöver(ska) inte dricka som en fjortis. Men helt ärligt så är en fest ganska stel om alla är 100% nykra samma sak med gamla gubbmiddagar, fast det är ännu värre om hälften spyr på toletten 😀 Visst är det sorgligt men eftersom det fungerar så varför inte utnyttja det. Lovar att du kommer vara ute å dricka med din polare (eller andra) om 1-2 år 😉 Om inte annat så för att träffa nya människor, vilket man knappast gör framför datorn :cy: (chatt räknas inte, nej det gör det inte acceptera det bara)
October 11, 2002
Elias667 wrote: [quote=BelGarath]Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..
Jag tycker de är skrattretande med människor som tycker de är skitballa o dricka massa skit...har en polare som nyligen har börjat supa..han snackar som en fjortis och det är inte speciellt kul att höra på honom när han snackar massa skit så som: ÅÅ idag ska jag supa som faaan blablabla
Du behöver(ska) inte dricka som en fjortis. Men helt ärligt så är en fest ganska stel om alla är 100% nykra samma sak med gamla gubbmiddagar, fast det är ännu värre om hälften spyr på toletten 😀 Visst är det sorgligt men eftersom det fungerar så varför inte utnyttja det. Lovar att du kommer vara ute å dricka med din polare (eller andra) om 1-2 år 😉 Om inte annat så för att träffa nya människor, vilket man knappast gör framför datorn :cy: (chatt räknas inte, nej det gör det inte acceptera det bara)
Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.
February 12, 2002
Jiggly wrote: [quote=Elias667][quote=BelGarath]Jag har aldrig varit riktigt påverkad av alcohol förutom när jag var liten o blev full på cider..
Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.
Mina kompisar tycker jag är galnare när jag är nykter, de säger att jag blir "normal" när jag är full...
June 28, 2001
oxiswoofer wrote: fan vad klen man känner sig då....efter 1.5 dl starksprit så e jag totalt borta..
efter en 2.25a känns det....
klen ? nejdå, det beror på massa olika faktorer, som tex kropsmassa, och ämnesomsättning osv.
Och förståsshur många partypolare du har, hur mkt du röjer på helgerna, hur många som bjuder dig på fester, hur rolig folk tycker du är, hur ofta folk tycker du är värd att bjuda på sprit.
:blink:
ne seriöst finns det inte mkt fördelar med att tåla mkt sprit.
enda jag kan komma på är att stila för fjortisar och supa folk under bordet när man är ute på hemliga uppdrag utskickat av SÄPO.
July 8, 2003
Coore wrote: [quote=Jiggly]Håller med dig.. det finns massa "nyktert-är-bättre-predikare" här och där, fast ärligt talat, det blir jäkligt stelt som sagt en fest utan alkohol. Det gick väl an när man var mindre men nu är det liksom.. standard.
w0rd... mera öl åt folket!
Jag var nykterist tills jag var 20, sen i samband med högskolan bröt helvetet lös. =) Festade järnet varenda helg i ett år, eller två gånger varje helg i ett år. Fast nu har jag lugnat ner mig igen. Fick det ur systemet och är nöjd. Kanske festar ibland bara, fast oftast så kanske man går ut och tar en cider och pratar. Inget mer inget mindre.
1 Guest(s)