February 12, 2002
Gueno wrote: -=*ThE_cRoW*=-: Japp och det är inte bra i qvinnsens ögon. 😕
Coore: Va rolig du är då. 😛 🙄
Snart gör hon det och då blir det inte roligt.. när hon kommer hem och har spytt ner sig. :bgrin:
Borde inte vara så. Är de mer manligt å plåga i sig nått man inte tycker om än att sitta å njuta av en kall välsmakande cider?
Nä mer korkat skulle jag säga. 😕
January 4, 2001
Ogrebeast wrote: Om jag ska svara på trådens ämne så blir jag väl lullig efter typ en vinare. Börjar ALLTID med vitt vin eftersom det ger en "lenare" och skönare fylla, inte lättare, bara "renare". Börjar jag med öl ger det en krystad fylla och sprit ger en spänd fylla.
hahaha... man blir automatiskt fylle expert när man går på chalmers va? 😛
February 21, 2003
Coore wrote: [quote=Ogrebeast]Om jag ska svara på trådens ämne så blir jag väl lullig efter typ en vinare. Börjar ALLTID med vitt vin eftersom det ger en "lenare" och skönare fylla, inte lättare, bara "renare". Börjar jag med öl ger det en krystad fylla och sprit ger en spänd fylla.
Haha du skulle bara veta. Vi har ju 14 pubar bara på Chalmers område :bgrin:
July 8, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Coore][quote=Ogrebeast]Om jag ska svara på trådens ämne så blir jag väl lullig efter typ en vinare. Börjar ALLTID med vitt vin eftersom det ger en "lenare" och skönare fylla, inte lättare, bara "renare". Börjar jag med öl ger det en krystad fylla och sprit ger en spänd fylla.
Haha du skulle bara veta. Vi har ju 14 pubar bara på Chalmers område :bgrin:
Vi har ju "bara" 14 pubar på Chalmers område :bgrin:
Ska det väl vara. =) Eller, 14 kanske räcker. =)
August 20, 2001
ynz^^ wrote: Har druckit en liter 41% sprit ett par gånger ena slutade med att jag deckade fick fyllefrossa och kunde knappt cykla hem utan att köra i diket. Men annars är väl typ en halv liter sprit med en eller ett par öl på ca 7% lagom om man vill bli sådär härligt lullig.
Haha... Jag har deckat på cykeln medans jag cyklade... rullade rakt igenom en korsning, tur att det var på natten 😉
October 28, 2002
Grejjen med cider är att den är alldeles för söt, blir typ kletigt i munnen efter ett tag.. gillar öl, sofiero, 9:90 dom är jätte bra (ja, jag dricker för att bli full, tjafsa inte om det.) Ska man dricka för smakens skull så humm, bacardi groggar "drinkar" cuba libre e verkligen en höjdare! (inte minst på vanillan!) Warsteiner, breezers, samboca mm.. men sånt är dyrt, så jag nöjjer mig med halva nöjet, bara själva fyllan.
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=caged][quote=Gueno]Är det bara jag här som tycker att öl är äckligt? :spy:
Öl är hemskt, kan inte dricka det. Får kväljningar...
Samma här... Fast kväljningar får jag av det mesta 😉
Ibland så stressar jag upp mig för vissa fester och då är det svårt att komma igång. Då har jag kväljningar åt typ allt...
Men det har blivit bättre på senaste tiden.
(Efter att man slutat gymnasiet och fått sig ett underbart sommarlov 😀 )
+( Greklands semestern på 2 veckor var ju inte helt fel heller, )
Ps. Smirnoff black ice var ju god. Smaka lite glögg typ..
January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: Jag är nu 16.22 ap-rak som vi brukar säga. Farsan flög hit. träffas sällan. så vi har delat på varsitt helrör whiskey,, tagit ett par bira och går nu lös på rötjutet... kan sluta hur som hellst...
ap-rak, fan heller... antingen är du ganska nyckter eller oxå fick du hjälp att skriva det dära inlägget.. 😉
April 10, 2001
Coore wrote: [quote=Peter@20ghz]Jag är nu 16.22 ap-rak som vi brukar säga. Farsan flög hit. träffas sällan. så vi har delat på varsitt helrör whiskey,, tagit ett par bira och går nu lös på rötjutet... kan sluta hur som hellst...
ap-rak, fan heller... antingen är du ganska nyckter eller oxå fick du hjälp att skriva det dära inlägget.. 😉
hehehehe efter 20 års vana har man lärt sig att göra det mesta på fyllan.
Ps.. kan säga att rötjutet var ganska surt.. tror jag backar tebax till mera whiskey. Och du kåre,, nykter stavas inte med "ck"
1 Guest(s)