January 4, 2001
Peter@20ghz wrote: [quote=Coore][quote=Peter@20ghz]Jag är nu 16.22 ap-rak som vi brukar säga. Farsan flög hit. träffas sällan. så vi har delat på varsitt helrör whiskey,, tagit ett par bira och går nu lös på rötjutet... kan sluta hur som hellst...
ap-rak, fan heller... antingen är du ganska nyckter eller oxå fick du hjälp att skriva det dära inlägget.. 😉
hehehehe efter 20 års vana har man lärt sig att göra det mesta på fyllan.
Ps.. kan säga att rötjutet var ganska surt.. tror jag backar tebax till mera whiskey. Och du kåre,, nykter stavas inte med "ck"
hehe... jaja, alla kan göra fel.. 🙂
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=DiDi][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Rötjut? Vad är det?
Är det kräftor? I sånna fall, sånna ska man väl inte äta "dyng-rak".. Brukar kunna sluta illa för de är ju vassa de små krabaterna. 🙂
Vin kanske...
Tänkte aldrig på det... x2
Lovar och inte skratta... mrfh... h..h.hahahahaha :bgrin:
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=DiDi][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Rötjut? Vad är det?
Är det kräftor? I sånna fall, sånna ska man väl inte äta "dyng-rak".. Brukar kunna sluta illa för de är ju vassa de små krabaterna. 🙂
Vin kanske...
Tänkte aldrig på det... x2
Lovar och inte skratta... mrfh... h..h.hahahahaha :bgrin:
Ja ja men erkän att Rötjut var ett ganska kul namn på kräftor om det varit så? 😛
Va skulle ni dricka vin för om ni redan fått i er en 7a och ett par bärs? Jag skulle ligga på golvet och göra snöänglar i min egen spya vid det laget..
February 12, 2002
DiDi wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Va skulle ni dricka vin för om ni redan fått i er en 7a och ett par bärs?
Säger väl sig själv egentligen! 😉
Iofs men om jag får citera en mycket vis man
-=*ThE_cRoW*=- wrote:
Jag skulle ligga på golvet och göra snöänglar i min egen spya vid det laget..
February 12, 2002
Hur som helst Peter@20ghz varför söp ni er (så) fulla när ni träffades om ni nu träffas så sällan. Hade det inte varit trevligare å äta gott och ta ett par öl till maten, en tre rätters middag och senare på kvällen hyra en bra film eller se fotboll med jordnötter och rimliga mängder wisky... 🙂
3 Guest(s)