January 11, 2002
Hehe det känns ju stabilt att veta att om man lägger ner en tand i ett glas cola är tanden BORTA (alltså bortfräten) på ungefär ett halvt dygn (om jag kommer ihåg rätt).
Plus att Cola har typ PH 2.3; och vi som gått (eller går) i skolan vet att det är GANSKA lite , till exempel har magsyra (som fräter upp typ allt man äter på nån timma) PH 1.5 😀
men vafaeeen; vem bryr sig?!
January 4, 2001
On 2002-04-15 23:13, [PITA]Neo wrote:
Hehe det känns ju stabilt att veta att om man lägger ner en tand i ett glas cola är tanden BORTA (alltså bortfräten) på ungefär ett halvt dygn (om jag kommer ihåg rätt).
Plus att Cola har typ PH 2.3; och vi som gått (eller går) i skolan vet att det är GANSKA lite , till exempel har magsyra (som fräter upp typ allt man äter på nån timma) PH 1.5 😀men vafaeeen; vem bryr sig?!
Men vem e så dum så att han har kvar colan i käften i 12h..
October 21, 2001
fåsenu... på senaste LANet jag gästade drack jag en vanlig cola och en jolt.
på senaste dh drack jag vatten och kaffe under hela helgen, utom vid funktionärernas avslutningsmiddag då jag pimplade i mig så mycket jag orkade. blev väl ~7 st på en kvart eller så... det var stark sås till maten...
August 23, 2001
hehe, jag dricker nästan aldrig cola...Vet inte varför.Jag håller mig uppe iallafall...Dricker bara vatten.
Har en 1L flaska bredvid mig med vatten.
Obs!
Det är en Cola flaska...HEHE :bgrin:
[ Detta Inlägg ändrades av: (grove^hand) den 2002-04-17 14:38 ]
2 Guest(s)